Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@17:08:22 GMT

تاکنون ۱۲ هزار موشک به اسرائیل شلیک شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۳۰۴

تاکنون ۱۲ هزار موشک به اسرائیل شلیک شد

 ایرنا: از الجزیره، آویخای ادرعی همچنین اعتراف کرد: بسیار دشوار خواهد بود که تمام این موشک‌ها به طور کامل نابود شود.

وی همچنین گفت: موشک‌هایی که در این جنگ اسرائیل را هدف قرار داده‌اند، در تاریخ اسرائیل به لحاظ تعداد، بی‌سابقه بوده است.

ادرعی افزود: گنبد آهنین تنها ۹۰ درصد از موشک‌های شلیک شده از غزه را رهگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر منابع صهیونیست اعلام کردند که از آغاز حمله موشکی گروه‌های مقاومت به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۲ صهیونیست جان خود را از دست داده‌اند.

در همین ارتباط گردان‌های القسام اعلام کرد که پایگاه نظامی "تسیلم" را هدف چندین فروند موشک قرار داده است.

از سوی دیگر گردان‌های شهید "ابوعلی مصطفی فلسطین نیز تأیید کرد که کارخانه پتروشیمی در شهرک نشنین "نیر عوز" در شرق خانیوس را هدف حمله موشکی قرار داده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات ۲۱۳ فلسطینی شهید و یک هزار و ۴۴۲ دیگر زخمی شدند. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه

الکسی پوشکوف، سناتور و عضو شورای فدرال روسیه در مورد حجم اعتراضات در آمریکا علیه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت که این اعتراضات یک پدیده کیفی جدید برای واشنگتن است که همیشه از صهیونیست‌ها حمایت کرده است.

براساس گزارش اسپوتنیک، پوشکوف در کانال تلگرامی خود نوشت: هرگز در آمریکا که همواره از اسرائیل حمایت و  با آن همدردی می‌کند، اعتراضات به این اندازه نسبت به سیاست‌های اسرائیل وجود نداشته است و این یک پدیده کیفی جدید برای آمریکا است.

این سناتور روسی افزود: بایدن اعتراضات دانشجویی در چندین دانشگاه علیه اقدامات اسرائیل در غزه را محکوم کرد و رسانه‌های این کشور به تبعیت از رسانه‌های لیبرال، آن را «تظاهرات یهودی ستیزانه» توصیف کردند.

در آمریکا، از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، اعتراضات منظمی علیه قتل‌عام فلسطینیان و کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی صورت گرفته است. چند روز پیش جدی‌ترین اعتراضات در دو دانشگاه کلمبیا و ییل آمریکا آغاز شد. در هر دو مؤسسه آموزشی، طبق گزارش رسانه ها، ده‌ها دانشجو در جریان تظاهرات دستگیر شدند.

در همین راستا اساتید و دانشجویان دانشگاه کلمبیا صبح امروز سه شنبه در اعتراض به ورود نیروی پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه و دستگیری دانشجویان حامی فلسطین کلاس‌های درس خود را تعطیل کردند.

اعتراضات به جنایات رژیم صهیونیستی محدود به دانشجویان آمریکایی نبوده است و مردم این کشور نیز تظاهرات‌های ضد صهیونیستی بسیاری را  تاکنون ترتیب داده‌اند. میزان اعتراضات مردمی به حدی بوده است که کارشناسان اعلام کردند در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، بایدن به دلیل سیاست خود در قبال جنگ غزه، رای بسیاری از مردم این کشور را از دست داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • کلاهک‌هایی که موجب حیرت آمریکا و اسرائیل شد
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به اسرائیل
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند
  • اطلاع خبر حمله به اسرائیل ۷۲ ساعت پیش از اجرا
  • افشای ناگفته هایی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل /این تسلیحات استفاده شد +تصاویر
  • تنها سلاح