Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@17:48:20 GMT

داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند شکایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۳۲۵

داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند شکایت کنند

اطلاعیه شماره هفت هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صادر شد.

به گزارش ایمنا، اطلاعیه شماره هفت هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صادر شد که متن آن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

اطلاعیه شماره ۷

استان‌های: تهران، خراسان رضوی، قم، مازندران
به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمایندگی انتخابات دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صلاحیت آنان مورد تأیید قرار نگرفته می‌رساند:

بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۶ آئین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری می‌توانند جهت ارائه شکایت خود ظرف مدت سه روز از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه تا اول خردادماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۴ به نشانی: تهران، شهر ری، میدان هادی ساعی، ابتدای خیابان شهید دهقان نیری و یا دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان‌های قم، خراسان رضوی و مازندران مراجعه کرده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً داوطلبان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی https://em.shora-gc.ir/shora/formLogin/33 شکایت خود را تنظیم و کد رهگیری دریافت کنند.

شورای نگهبان»

منبع: ایسنا

کد خبر 494570

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ اطلاعیه مجلس خبرگان رهبری سیاست خبرگان رهبری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک

سیدمحمدمهدی سجادی   گفت:به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان زهک خانه هلال شهید حاج قاسم سلیمانی،این طرح با هدف حمایت از معیشت خانواده‌های نیازمند و کمتر برخوردار، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

  در همین راستا از خیرین و داوطلبان هلال احمر استان سیستان و بلوچستان تقاضا داریم ما را در جهت تحقق این هدف همراهی نمایند. 

 علاقه مندان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به شعب جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان تحویل داده و یا با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ و یا شماره کارت ۶۲۱۹-۸۳۶۶-۹۵۷۰-۶۳۶۷ با شناسه حساب ۳۰۸۰۱۴۰۲۸۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۰ نزد بانک مرکزی به نام جمعیت هلال احمر و یا شماره گیری کد دستوری #۳*۱۱۲* در پویش هلال رحمت امسال مشارکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!