Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@12:43:40 GMT

تراکتور رکورد دار مساوی در سال 1400

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۳۲۶

تراکتور تبریز از ابتدای سال 1400 تیم بی شکستی بوده است اما آنها در 9 بازی 7 بار مساوی کرده اند و تنها 2 برد دارند .

به گزارش طرفداری، پرشورهای تبریزی، در 9 بازی امسال شامل 6بازی در لیگ قهرمانان و 3ب ازی در لیگ صاحب 2 برد و 7 مساوی شده اند.

تراکتور در بازی روز چهارشنبه جام حذفی برابر آلومنیوم باید برنده یا بازنده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به علت این که تکلیف جام حذفی باید روشن باشد باید صاحب برد یا باخت شوند و مساوی برای آنها ممنوع است مگر این که بازی مساوی تمام شود و تکلیف کار در ضربات پنالتی روشن شود که در این شرایط یک مساوی دیگر به فهرست مساوی های سال 1400 تراکتور اضافه خواهد شد.

تراکتور در لیگ قهرمانان 2 برد و 4 مساوی گرفت و تنها تیم بی شکست مسابقات بود که بیشترین مساوی را هم در این مسابقات به ثبت رساند ضمن این که تراکتور در 3 بازی لیگ در سال 1400 هم برابر تیم های مس رفسنجان، پیکان و نفت آبادان به 3 تساوی رسیده است.

تراکتور در حالی در جام حذفی به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک خواهد رفت که اگر کارش در وقت قانونی و اضافه به پایان نرسد و حساب کار در ضربات پنالتی مشخص شود، مساوی های آنها در سال 1400 به 8 مساوی و 80 درصد بازی ها افزایش پیدا خواهد کرد.

 

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد ها/ 2 قهرمانی استقلال پس گرفته می‌شود؟ محمد مایلی کهن: مجیدی با رییس جمهور فوتبال بازی می کرد و مجوز می گرفت، اشکال نداشت؟ بررسی شرایط صعود تیم ها به اروپا در لیگ انگلیس؛ اوضاع پیچیده است! سیگار کشیدن پپ گواردیولا در جشن قهرمانی منچسترسیتی / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا

اینتر برای ششمین بازی متوالی میلان را شکست داد

طرفداری | هم میلان و هم اینتر سابقه 6 پیروزی متوالی در دربی دلامادونینا را دارند. 

اینتر با برتری مقابل میلان در فاصله 5 هفته تا پایان سری آ فاتح اسکودتو شد و علاوه بر این، ششمین پیروزی متوالی خود در دربی دلامادونینا را تجربه کرد. به گزارش اوپتا، نراتزوری با این برد به رکورد 6 پیروزی پیاپی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا رسید. میلان در دو مقطع بین سال های 1946 و 1948 و همچنین بین سال های 1911 و 1913 موفق شده بود در 6 دربی متوالی اینتر را شکست دهد. نراتزوری در صورت پیروزی در اولین دربی فصل بعد به تنهایی رکوردار می شود. 

نتایج 6 دربی اخیر دلامادونینا میلان 0-3 اینتر (سوپرکاپ) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت سری آ در فصل 2022/23) میلان 0-2 اینتر (بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 5-1 میلان (بازی رفت سری آ در فصل 2023/24) میلان 1-2 اینتر (بازی برگشت سری آ در فصل 2023/24)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...