Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@11:45:28 GMT

تصویری جالب از حاشیه برخورد پلیس با اشرار در طرح رعد/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۴۰۹

تصویری جالب از حاشیه برخورد پلیس با اشرار در طرح رعد/ عکس

خرداد: چهل و چهارمین مرحله از طرح رعد سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در مرکز پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد.عکس: yjc
  برچسب ها: پلیس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت+ فیلم

در پی برخورد یک کشتی باری به پایه پل فرانسیس اسکات واقع در ایالت بالتیمور آمریکا، بخشی از این پل فروریخته است. به گزارش پلیس محلی مریلند، یک پل بزرگ در بالتیمور، مریلند، صبح روز سه‌شنبه تا حدی فرو ریخت و احتمالاً تعدادی از شهروندان آمریکایی در رودخانه افتاده‌اند.

سخنگوی اداره پلیس بالتیمور به شبکه خبری ان بی سی نیوز گفت که این حادثه در پل فرانسیس اسکات کی، یک سازه فولادی عظیم واقع در جنوب شرقی منطقه شهری بالتیمور رخ داده است.

افسر نیکی فننوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: می‌توانم تأیید کنم که در ساعت ۱:۳۵ بامداد، پلیس شهر بالتیمور از ریزش جزئی پل فرانسیس اسکات کی، مطلع شده است. تعدادی از کارگران و شهروندان در آب افتاده اند.

جانی اولزوسکی جونیور، مدیر اجرایی شهر بالتیمور نیز در شبکه اجتماعی ایکس گفت که از این حادثه مطلع شده و با رئیس خدمات آتش نشانی، شهردار بالتیمور و سایر مقامات محلی در تماس بوده است. وی در ادامه بیانیه خود گفت: لطفا برای آسیب دیدگان دعا کنید.

براساس گزارش شبکه خبری ان بی سی نیوز، این شبکه برای دریافت جزئیات بیشتر با گارد ساحلی ایالات متحده و سایر آژانس‌های واکنش اضطراری تماس گرفته است.

اداره حمل و نقل مریلند تأیید کرد که بخشی از پل به علت فروریختن و برخورد یک کشتی با آن تعطیل شده است.

بنا به گزارش نیویورک تایمز نیز، در پی برخورد یک کشتی باری، پل مذکور فروریخته است.

متیو وست، افسر درجه یک گارد ساحلی در بالتیمور به نیویورک تایمز گفت که گارد ساحلی گزارشی مبنی بر ضربه در ساعت ۱:۲۷ بامداد به وقت شرقی در پل فرانسیس اسکات کی دریافت کرد. اداره پلیس بالتیمور نیز در بیانیه این حادثه را تایید کرده است. سخنگوی اداره آتش نشانی شهر بالتیمور نیز خبر فرریختن این پل را تایید کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت+ فیلم
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت
  • پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • شهادت مرزبان گلستانی در درگیری با اشرار