Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@21:01:07 GMT

تجمع مردم تبریز در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۵۷۵

تجمع مردم تبریز در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

مردم تبریز در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در جریان درگیری‌های اخیر در نوار غزه، مقابل بیت امام جمعه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مردم مؤمن و متدین تبریز امروز در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در جریان درگیری‌های اخیر در نوار غزه، مقابل بیت امام جمعه تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی تجمعی اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم تبریز با سردادن شعار های «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا» و با آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی، ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه، انزجار خود را از رفتار دولت های غربی در واکنش به جنایات نوار غزه اعلام کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» در این تجمع اظهار داشت: در ماه نوامبر دادگاهی در اسرائیل به نفع گروه شهرک‌نشین اسرائیلی رأی داد که منجر به حکم اخراج ۸۷ فلسطینی در جنوب مسجدالاقصی شد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: مدافعان آزادی در برابر موشک‌باران و تخریب دفاتر رسانه‌های بین‌المللی که جنایت‌های صهیونیست‌ها را به شبکه‌های تلویزیونی جهان مخابره می‌کردند، کجا هستند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: مهم‌ترین دستاورد جنگ اخیر فراتر رفتن رویارویی با صهیونیست‌ها از غزه و درگیر شدن جوانان، مردان و زنان فلسطینی با شهرک‌نشینان غاصب صهیونیستی است.

وی با اشاره به ورود موشک‌های مقاومت از غزه به شهرک‌های اشغالی همسایه آن گفت: گروه‌های مقاومت نشان دادند که ارزیابی اطلاعاتی و طرح‌های عملیاتی فوق‌العاده قوی در اختیار دارند و می‌توانند موشک باران سرزمین‌های صهیونیست‌نشین را تا ۶ ماه ادامه دهند.

آل‌هاشم اضافه کرد: باید دانست که این توان در یک شب به وجود نیامده، بلکه جبهه مقاومت با رویکرد حفاظتی، اطلاعاتی، کارخانه‌های موشک‌سازی را در تاریکی غزه احداث و خط انبوه تولید آن را راه‌اندازی کرده است.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجمع اعتراض آميز مردم غزه غاصب صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاعانه آن، مجاهدان ما ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیست در محوطه پایگاه نظامی حانیتا را هدف حملات راکتی قرار دادند.

به نقل از شبکه المنار، حزب الله ساعاتی پیش نیز محل تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف مرکز نظامی الضهیره با موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز اعلام کرده بود: یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام ماموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • هشدار یک کارشناس امور نظامی: اتفاق اصفهان شاید عملیات فریب باشد/ «وعده صادق» نشان داد اسراییل آسیب پذیر است
  • عملیات «وعده صادق» تابوی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین برد