Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه از مجموع ۳۷ هزار و ۷۵۲ دُز واکسنی که در استان زنجان دریافت شده، ۳۳ هزار و ۴۷۸ نفر واکسینه شده‌اند گفت: ۹۰ درصد واکسن کرونای دریافتی در استان به گروه هدف تزریق شده است. - اخبار استانها -

محمد‌رضا صائینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در   زنجان   اظهار داشت: از مجموع 37 هزار و 752 دوز واکسنی که در استان زنجان دریافت شده است 33 هزار و 478 نفر واکسینه شده‌اند یعنی 90 درصد واکسن دریافتی در استان به گروه هدف تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سطح استان بیش از 95 درصد فاز نخست واکسیناسیون گروه یک که شامل بهداشت و درمان، جانبازان بالای 50 درصد و محل نگهداری سالمندان بود، انجام شده است افزود: در فاز دوم که شامل افراد بالای 80 سال بود از 17 هزار و 578 نفر در حدود 12 هزار و 547 نفر واکسینه شده‌اند که 71 درصد واجدین را شامل می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در گروه سنی 75 تا 79 سال که حدودا 13 هزار و 880 نفر هستند، 5 هزار و 457 نفر واکسینه شده‌اند گفت: در این گروه سنی نیز 40 درصد واجدین واکسینه شده‌اند.

زالی: عوارض واکسن کرونا روزانه در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود/ عوارض واکسن‌ معمولاً گذراستافزایش بیماران کرونایی بستری در گلستان/ 35 مرکز واکسیناسیون در استان فعال 30 هزار سالمند بالای 80 سال گیلانی در برابر کرونا واکسینه شدند

صائینی با بیان اینکه 30 مرکز تجمعی واکسیناسیون در استان ایجاد شده است، عنوان کرد: روزانه بیش از 2 هزار و 500 دُز واکسن به افراد واجد شرایط تزریق می‌شود، این در حالی است که یک مرکز خودرویی ویژه نیز در نظر گرفته شده تا افرادی که به هر علتی نمی‌توانند به مراکز مراجعه کنند در خودرو واکسینه شوند.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از واکسن کرونا مناسب بود گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی که در سطح کشور وجود دارد تمام گروه‌های هدف بتوانند واکسن کرونا را در زمان مناسب دریافت کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفر واکسینه شده اند واکسن کرونا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری صرفه‌جویی در اولویت برنامه‌های مصارف آب شرب و کشاورزی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به ورودی سدهای استان با توجه به بارندگی‌ها، گفت: سد تهم تاکنون حدود ۲ میلیون مترمکعب ورودی داشته که این میزان سال قبل همین موقع حدود ۶.۵ میلیون مترمکعب بود.

اکبر باقری امروز (چهارشنبه ۸ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: سد کینه‌ورس که تامین‌کننده آب شرب شهرهای ابهر و خرمدره است، تاکنون حدود ۲ میلیون مترمکعب ورودی داشته که این میزان سال قبل همین موقع حدود ۳ میلیون مترمکعب بود. 

وی با بیان اینکه سد گلابر نیز ۲ میلیون مترمکعب تاکنون آورد داشته که این میزان سال قبل حدود ۲.۵ میلیون مترمکعب بود، ادامه داد: سد تالوار نیز تاکنون ۸ میلیون مترمکعب ورودی ثبت شده داشته که این میزان سال قبل حدود ۱۸ میلیون مترمکعب بود و این موضوع نشان می‌دهد که بایستی صرفه‌جویی را در اولویت برنامه‌های مصارف شرب و کشاورزی قرار دهیم.

اکبری در بخش دیگر سخنان خود درباره وضعیت بارش‌های استان، گفت: از ابتدای سال آبی تا ۲ فروردین امسال حدود ۱۶۱ میلی‌متر بارندگی داشتیم که این میزان در سال قبل که حدود ۱۸۲ میلی‌متر بود که با این آمار این میزان بارندگی، حدود ۱۱ درصد منفی نسبت به سال گذشته و نسبت به متوسط درازمدت حدود ۱۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • بیش از ۴۰ درصد تلفات جاده‌ای مربوط به سرنشینان غیر از راننده است
  • تکمیل ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان -قزوین نیازمند ۱۲۵۰میلیارد اعتبار
  • کاهش بیش از هشت درصدی میزان بارش‌ها در زنجان
  • قرارگیری صرفه‌جویی در اولویت برنامه‌های مصارف آب شرب و کشاورزی زنجان
  • واکسینه شدن ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل
  • ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل واکسینه شدند
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان