Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@17:53:34 GMT

باورنکردنی: مثل گل ۱۰۰ متری در فوتبال ایران!

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۷۰۰

باورنکردنی: مثل گل ۱۰۰ متری در فوتبال ایران!

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از حساس‌ترین دوئل‌های لیگ دو، دو تیم شهرداری همدان و ایرانجوان بوشهر در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که شهرداری همدان برای بقا در صدر جدول و حفظ فاصله خود با دیگر مدعیان و برداشتن یک گام دیگر به سوی لیگ یک نیاز به سه امتیاز خانگی مقابل ایرانجوان داشت و در طرف مقابل ایرانجون برای فرار از مهلکه سقوط و منطقه قرمز جدول، برای کسب سه امتیاز به همدان سفر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیمه اول با گلزنی محمد بیرانوند به سود شهرداری همدان به پایان رسید اما ایرانجوانی‌ها توانستند کامبکی رویایی را در نیمه دوم رقم بزنند؛ حمید نادری از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد و در ادامه یک اتفاق باورنکردنی ناجی ایرانجوان شد و گل برتری این تیم به این واسطه رقم خورد. البته که شهرداری همدان یک پنالتی هم از دست داد تا یک شکست بزرگ خانگی را متحمل شود.

اتفاق باورنکردنی دیدار دیروز، گلزنی سیدمیلاد احمدیان دروازه‌بان تیم ایرانجوان بوشهر از فاصله‌ای ۱۰۰ متری بود! او در مقابل محوطه جریمه خودی توپ را کاشت و شروع مجدد داشت که شلیک محکم و البته برخورد به زمین باعث شد تا به شکلی باورنکردنی ضربه احمدیان به تور دروازه شهرداری همدان بچسبد و گل نجات ایرانجوان بوشهر از این منطقه قرمز جدول این‌چنین رقم بخورد.

 

ایرانجوان یکی از باشگاه‌های بازیکن‌ساز در فوتبال ایران است و بازیکنان باکیفیتی چون مهدی طارمی و مهدی قایدی را به فوتبال ایران معرفی کرده، در لیگ دو شرایط خوبی ندارد و در آستانه سقوط به لیگ سه قرار دارد؛ البته که گلزنی احمدیان توانست یک پیروزی ارزشمند و بزرگ را برای این تیم به دست آورد و آن‌ها به امتیاز ۲۱ در این فصل رسیدند و به جایگاه یازدهم جدول صعود کردند تا امیدهای برای بقا این تیم دوچندان شود.

از سوی دیگر شهرداری همدان هم با باخت خانگی که داشت، ۳۳ امتیازی در صدر جدول باقی ماند و علم ادب تبریز و ویستاتوربین تهران هم با پیروزی‌های خود فاصله‌شان با صدر جدول را کاهش دادند تا رقابتی جذاب برای صعود به لیگ یک از این گروه شکل گیرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایرانجوان بوشهر ایرانجوان بوشهر دسته یک شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی

تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی از شکست خانگی در لیگ برتر پرتغال گریخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال پرتغال امشب  (شنبه)  تیم پورتو در دیداری خانگی برابر فامالیکائو با نتیجه تساوی 2 - 2 متوقف شد.

انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن غیر اروپایی

زایدو یوسف (17 - گل به خودی بازیکن حریف) و مهدی طارمی (82) زننده 2 گل پورتو بودند. برای فامالیکائوی میهمان نیز هوندور گادیز (9 و 45) گل زدند.

مهدی طارمی با شروع نیمه دوم بازی برابر فامالیکائو برای پورتو وارد زمین شد.

در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ برتر فوتبال پرتغال پورتو با 59 امتیاز سوم است. تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (74 امتیاز) و بنفیکا (67 امتیاز) رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • گلزنی در فوتبال با چاشنی تحقیر مدافعان حریف! / فیلم
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش بازیکنان لیورپول برای گلزنی داروین نونیز
  • جسد مرد ۴۲ ساله از چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد
  • بازگشت طارمی به صدر اخبار با نجات پورتو از شکست
  • بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی
  • بازتاب گلزنی طارمی در سایت پرتغالی
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی