Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@04:27:08 GMT

سیدحسین مقابل ذوب‌آهن به ۱۰۰ می‌رسد؟(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۷۱۷

سیدحسین مقابل ذوب‌آهن به ۱۰۰ می‌رسد؟(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، سیدحسین حسینی دروازه بان آبی های پایتخت که در فصل جاری کمتر برای استقلال به میدان رفته به احتمال فراوان در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل ذوب آهن در ترکیب استقلال بازی خواهد کرد.

با توجه به فشردگی مسابقات استقلال کادرفنی به احتمال فراوان در بازی فردا با ذوب آهن از سیدحسین حسینی درون دروازه تیمش استفاده خواهد کرد و رشید مظاهری نیمکت نشین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر حسینی فردا درون چارچوب دروازه استقلال باشد یک اتفاق جالب را تجربه می کند. این دروازه بان که از پایه های استقلال رشد کرده و سابقه زیادی در این تیم دارد، تاکنون ۹۹ بازی با پیراهن آبی ها در رقابت های لیگ برتر ، لیگ قهرمانان و جام حذفی انجام داده و با حضور مقابل ذوب آهن به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن استقلال می رسد.

حسینی اولین بار در سال ۱۳۹۲ و زمانی که امیر قلعه نویی هدایت استقلال را برعهده داشت، در دیدار با کاسپین قزوین در جام حذفی به عنوان دروازه بان استقلال به میدان رفت و از آن زمان نام خودش را بر سر زبان ها انداخت. حالا بعد از ۸ سال حسینی تعداد بازی هایش برای استقلال را به ۱۰۰ می رساند که در نوع خودجالب است.

 

این اولین حضور سید حسین حسینی در ترکیب استقلال است؛ او در سال ۹۲ به عنوان یک جوان آینده دار مقابل کاسپین قزوین در جام حذفی به میدان رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید حسین حسینی استقلال تهران سید حسین حسینی جام حذفی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال در لیگ برتر این فصل تنها دروازه بانی است که موفق شده طی۳۶۰ دقیقه و در ۴ دیدار متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

کاپیتان تیم استقلال در هفته‌های هجدهم تا بیست و یکم به ترتیب مقابل تیم‌های سپاهان(۱)، استقلال خوزستان(۲)، پرسپولیس(۳) و هوادار(۴) - در دور برگشت این فصل از رقابت ها - موفق شد در چهار دیدار متوالی دروازه استقلال را بسته نگه دارد و چهار بار کلین شیت پشت سر هم داشته باشد تا ۳۶۰ دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

این رکورد در حالی برای دروازه بان استقلال به دست آمده که دو دروازه‌بان دیگر ملی پوش کشورمان یعنی علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند هرگز در این فصل موفق به ثبت چنین رکوردی نشدند. علیرضا بیرانوند در این فصل توانست در دو بازی متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد اما این عدد از ۲ هرگز به ۳ دیدار متوالی نرسید. اما حالا امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که تا اینجای فصل در ۳ مسابقه مقابل تیم‌های ذوب آهن، گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد در آستانه رسیدن به رکورد سیدحسین حسینی است.

رفیعی که حالا با مصدومیت علیرضا بیرانوند به عنوان گلر فیکس تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد تنها سه بار فرصت حضور درون دروازه پرسپولیس در این فصل را پیدا کرده که در هر سه مسابقه ۲۷۰ دقیقه گلی دریافت نکرده است.

در صورت گل نخوردن پرسپولیس در بازی امشب مقابل صنعت نفت آبادان رفیعی می‌تواند به رکورد چهارمین مسابقه پشت سر هم حضور درون دروازه پرسپولیس بدون گل خورده دست پیدا کند. هرچند که بین دو مسابقه اول و دوم یعنی دیدار مقابل ذوب آهن و گل گوهر سیرجان فاصله افتاد اما این بازیکن بیش از این فرصتی برای حضور درون دروازه پرسپولیس را نداشته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!