Web Analytics Made Easy - Statcounter



پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در بوشهر باعث صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور شد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ امشب میهمان شاهین بندر عامری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر بود که این دیدار با پیروزی چهار بر یک سرخپوشان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عبدی (۸ و ۸۶)، احمد نورالهی (۶۱)، مهدی ترابی (۷۸- پنالتی) و برای پرسپولیس و میلاد دریانوردی (۳۴) برای شاهین بندر عامری گلزنی کردند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به بوشهر رفتند که یحیی گل محمدی تصمیم به استراحت بازیکنان اصلی خود گرفت تا بوژیدار رادوشوویچ پس از مدت‌ها جای حامد لک را در چارچوب دروازه این تیم بگیرد.

مهدی شیری نیز با توجه به مصدومیت سیامک نعمتی به دفاع راست بازگشت و سعید آقایی نیز در سمت چپ خط دفاعی قرار گرفت.

مصدومیت کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه و شهریار مغانلو نیز سبب شد تا علی شجاعی و مهدی عبدی نیز در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کنند.

سرخپوشان در حالی بازی را آغاز کردند که توپ و میدان را در مقابل تیم گمنام بندر عامری در اختیار داشتند و توانستند در همان ابتدای بازی نیز به گل برسند.

در ادامه نیز مالکیت توپ به طور کامل در اختیار پرسپولیس بود اما هر چه از زمان بازیگوشی اعتماد به نفس بازیکنان شاهین نیز بیشتر شد تا بتوانند در دقیقه ۳۴ روی غفلت خط دفاعی سرخ‌ها گل تساوی را به ثمر برسانند.

در ادامه باز هم بازیکنان پرسپولیس کنترل بازی را در اختیار داشتند اما نتوانستند از سد دفاع چندلایه شاهینی‌ها عبور کنند تا نیمه اول با همین تساوی به اتمام برسد.

نیمه دوم نیز با بازی کاملا یکطرفه پرسپولیس همراه بود.

قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر ایران که تلاش خود را برای پنجمین قهرمانی نیز ادامه می‌دهد در بازی حذفی نیز میل خود به صعود را نشان داد تا بتواند در نیمه دوم نیز گلزنی کرده و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.

دفاع پر تعداد شاهین بندر عامری سبب شد تا شاگردان یحیی از کناره‌ها روی دروازه میزبان فشار بیاورند و با قدرت سرزنی بازیکنان خود به گل برسند.

تاکتیکی که در دقیقه ۶۱ تبدیل به گل دوم پرسپولیس شد.

پس از این گل بازیکنان شاهین حملاتی را روی دروازه رادوشوویچ انجام داد اما هیچ یک راه به جایی نبرد تا سرخ‌ها گل‌های سوم و چهارم خود را به ثمر رسانده و با خیال آسوده به دور یک چهارم نهایی راه پیدا کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی باید در جام حذفی به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک در روز جمعه برود که امید عالیشاه کاپیتان تیم خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.                     

عالیشاه در بازی با صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد و در همان دقایق ابتدایی نیمه اول جای خود را به وحید امیری داد و بعد از گرفتن ام آر آی مشخص شد که او  به علت کشیدگی همسترینگ چند هفته دور از میادین فوتبال است. 

علاوه بر عالیشاه، وحدت هنانوف و علیرضا بیرانوند هم به علت مصدومیت نمی توانند تیم خود را در بازی با آلومینیوم همراهی کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد
  • مصدومیت هالند در مهمترین زمان فصل
  • صعود آسان بهمن و آتین و حذف گروه مالی فیروزه و همراه اول؛ مرحله یک چهارم نهایی برندکاپ