Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ژائولی جیان، سخنگوی وزارت خارجه چین طی اظهاراتی در نشست خبری خود به ممانعت آمریکا از تصویب بیانیه شورای امنیت سازمان ملل درباره ضرورت پایان درگیری در اراضی اشغالی اشاره کرد و گفت: رفتار آمریکا جامعه جهانی را کاملا مایوس کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا به شکل بی سابقه‌ای در شورای امنیت در انزوا قرار گرفته ادامه داد: این کشوردر مقابل وجدان و اخلاق بشری ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژائولی جیان گفت: آمریکا از ۱۶ مه تا امروز سه بار از تصویب بیانیه مشترک شورای امنیت برای پایان درگیری و خشونت بین فلسطین و اسراییل و حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی ممانعت کرد.

سخنگوی وزارت خارجه چین در ادامه نسبت به موافقت آمریکا برای فروش موشک‌های هدایت شونده دقیق به ارزش ۷۳.۵ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی نیز واکنش نشان داد و گفت: آمریکا نه تنها برای جلوگیری از درگیری بین فلسطین و اسراییل اقداماتی انجام نداده است، بلکه رفتار تنش زا نیز از خود نشان داده است.

پیش از این، هوا چونینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین، نیز در سخنانی از مانع‌تراشی‌های آمریکا در مقابل شورای امنیت سازمان ملل انتقاد کرده و این کشور را نسبت به درد و رنج مردم فلسطین بی‌تفاوت دانست.

اسکای نیوز عربی نیز از افزایش تلاش‌های هماهنگ کننده سازمان ملل برای برقراری آتش بس میان صهیونیست‌ها وفلسطینی‌ها افزایش خبر داد و اعلام کرد: برخلاف خوش بینی‌های مقامات سازمان ملل متحد، تحلیلگران معقتدند دستیابی به آتش بس در شرایط فعلی به علت اصرار رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف نظامی خود، دشوار است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل فلسطین شورای امنیت سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشعار «سعدی» پایان بخش جلسه شورای امنیت شد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست نماینده اسرائیل در شورای امنیت برای فعال‌سازی مکانیزم ماشه علیه ایران (فیلم) آمریکا و انگلیس به پایتخت یمن حمله کردند (فیلم) خبرنگار آمریکایی : با وضعیتی که آمریکا در مورد غزه راه انداخته‌ چه نیازی به وجود سازمان ملل یا شورای امنیت است (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش آرمین به وتوی عضویت فلسطین: شرم آور است
  • آرمین: شرم آور است
  • شورای امنیتِ کی؟
  • احضار سفرای چند کشور توسط وزارت خارجه رژیم صهیونیستی | دلیل احضار چیست؟
  • اسرائیل چند سفیر را احضار کرد
  • خشم تل آویو از کشورهایی که خواستار عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد شدند
  • چین: سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
  • محمود عباس: وتوی آمریکا علیه فلسطین «ناامیدکننده» و «شرم‌آور» است
  • اشعار «سعدی» پایان بخش جلسه شورای امنیت شد (فیلم)
  • وتوی طرح عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا به چه معناست؟