Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@09:23:27 GMT

تنش آبی در ۳۸ روستای فاروج

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۴۵۲۳

عباس دارابی اظهار داشت: از ۸۶ روستای شهرستان، ۶۵ روستا زیر پوشش خدمات این دستگاه است که از این تعداد ۱۱ روستا دچار تنش و ۲۷ روستا در مرز تنش آبی هستند.

سرپرست اداره آب و فاضلاب فاروج گفت: اکنون ۱۱ روستای شهرستان فاروج با تنش آبی مواجهند و ۲۷ روستا در مرز تنش هستند.

عباس دارابی اظهار داشت: از ۸۶ روستای شهرستان، ۶۵ روستا زیر پوشش خدمات این دستگاه است که از این تعداد ۱۱ روستا دچار تنش و ۲۷ روستا در مرز تنش آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره آب و فاضلاب شهرستان ادامه داد: ۹۳ درصد جمعیت روستایی شهرستان با ۳۰ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات این دستگاه استفاده می‌کنند و ۲۱ روستا با ۴۸۹ خانوار و و یک هزار و ۵۰۵ نفر جمعیت غیر تحت پوشش این مجموعه‌اند.

وی گفت: با توجه به کاهش بارندگی امسال، حمل آب با تانکر بر خلاف سال‌های گذشته از اسفند ماه به ۳ روستای ترنیک، نقاب و میر فضل الله برای جبران کسری آب شرب روستاییان انجام می‌شود و تا خرداد ماه هم استمرار دارد.

دارابی در انتها شاخص بهره‌مندی از آب شرب بخش شهری را صد درصد و بخش روستایی را ۷۱.۶۴ درصد عنوان کرد.

برچسب ها: عباس دارابی ، شهرستان فاروج ، آب شرب لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OHk

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: عباس دارابی شهرستان فاروج آب شرب تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری در جلسه بررسی فعالیت های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه افزود: این شهرستان حدود ۳۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده و ۶۱۱ روستای دارای کد آبادی دارد.

وی اضافه کرد: از کل روستاهای شهرستان ارومیه ۴۵۵ روستای برخوردار تحت پوشش آب و فاضلاب بوده که ۸۲ درصد جمعیت را شامل شده و ۱۰۱ روستای برخوردار غیر تحت پوشش نیز در این شهرستان وجود دارد که ۱۶ درصد جمعیت روستایی را شامل می شود.

فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین ۵۲ روستای باقی مانده با جمعیتی در حدود ۱.۲ درصد غیر برخوردار هستند. عماری درخصوص وضعیت مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ارومیه اظهار کرد: از سه پروژه این سفر با مبلغ اعتباری یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال، پروژه های مدول سوم تصفیه خانه ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه تکمیل شده و به اتمام رسیده است.

وی گفت: پروژه تکمیل سامانه آبرسانی و تأمین آب شرب اضطراری شهر ارومیه نیز در دست پیگیری جهت اقدام قرار دارد. وی به بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غ ربی به شهرستان ارومیه نیز پرداخت و افزود: این سفر ۱۷ مصوبه داشت که سه مورد تکمیل شده، ۱۱ مصوبه در حال اجرا بوده و۲ مصوبه در دست پیگیری جهت اجراست.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: یک مصوبه نیز به علت عدم تخصیص اعتبار راکد باقی مانده است. وی اضافه کرد: در مجموع پیشرفت مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ارومیه حدود ۵۸ درصد برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد