Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که مهدی عبدی برای زدن ضربه پنالتی تیمش اعلام آمادگی کرده بود باز هم مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی ایستاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دقیقه ۷۹ دیدار حذفی پرسپولیس برابر شاهین بندرعامری، وحید امیری به محوطه جریمه میزبان نفوذ کرد که با خطای مدافعان حریف متوقف شد. روح‌الله شریفی داور مسابقه هم در سوت خود دمید درحالی که مهدی عبدی به نیمکت اشاره کرد او ضربه پنالتی را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم جوان قائم‌شهری گل اول پرسپولیس را زده بود و انگیزه و عطش زیادی برای زدن گل‌های بعدی داشت و به همین خاطر از مربیان تیمش خواست پنالتی بزند. یحیی گل‌محمدی اما که خاطرات بدی از اصرار شاگردانش برای ضربه پنالتی داشت از لب خط و با صدای بلند اعلام کرد: فقط مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی می ایستد.

ترابی پشت ضربه پنالتی ایستاد و برخلاف جهت حرکت دروازه بان شاهین بندرعامری توپش را تبدیل به گل کرد.

سرمربی پرسپولیس در آن لحظه تصمیمی منطقی گرفت چرا که اگر ضربه پنالتی تیمش در دقیقه ۸۰ خراب می‌شد چه بسا ممکن بود شاهین بندرعامری میزبان روحیه گرفته و به سمت دروازه مهمان حمله‌ور شود و...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس شاهین بندرعامری مهدی ترابی ضربه پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرعامل باشگاه ایرالکو به خبرگزاری صداوسیما گفت: تیم فوتبال ایرالکو همواره در برابر تیم پرسپولیس عملکرد درخشانی داشته و تنها باخت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل ایرالکو رقم خورده است.
رجائیان از آمادگی و شرایط مطلوب تیم فوتبال ایرالکو برای مصاف با سرخپوشان پایتخت خبر داد و گفت: بلیط فروشی این مسابقه در درگاه الکترونیکی شروع شده و هیچ بلیط فروشی کاغذی در این مسابقه وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه ایرالکو با یادآوری اتفاقات انتهای مسابقه با استقلال تهران گفت: با اعلام سازمان لیگ حضور بانوان در ورزشگاه امکان پذیر نیست و با توجه به حساسیت این دیدار لازم است هواداران اراکی دقت و توجه لازم را به اصول هواداری داشته باشند.
رجائیان گفت: ورود هوادارانی که بلیط الکترونیکی تهیه کردند تنها تا ساعت ۱۶:۳۰ امکان پذیر است و پس از آن در‌های ورزشگاه بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ حکم اعدام توماج صالحی در چه شرایطی اجرا نمی‌شود؟
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان