Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برقراری امنیت و سلامت انتخابات ۱۴۰۰ باید هدف همه دستگاه ها و مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛احد جمالی تاکید کرد: فرمانداری‌ها اطلاعات و اخبار و هرگونه تبلیغات مجاز و غیرمجاز نامزدها را به موقع به ستاد انتخابات استان گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جمالی افزود: مهم‌ترین اولویت کاری امروز مسئولان، فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم، رقابتی و قانونمند است.

وی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران باید دغدغه امنیت و سلامت انتخابات را داشته باشند اضافه کرد: بدون چشم پوشی هرگونه اخبار و اطلاعات انتخاباتی توسط دهیاران، بخشداران از طریق فرمانداری‌ها به موقع و به روز به ستاد استانی انتخابات ارائه شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد براشراف اطلاعاتی قوی فرمانداران در شهرستان‌ها و اطلاع رسانی به موقع وقایع تاکید کرد و ادامه داد: با توجه برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت، باید شرایط و فضای انتخاباتی به گونه‌ای پیش رود که این سه ماموریت مهم با تلاش مسئولان و همکاری مردم در امنیت و آرامش کامل برگزارشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار فعال شدن روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها شد و گفت: روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها اطلاعات و اخبار را به طور صحیح و به موقع در اختیار روابط عمومی استانداری قرار دهند.

جمالی با تاکید بر شفافیت در برگزاری انتخابات به وسیله فرمانداران و بخشداران افزود: مسئولان اجرایی انتخابات باید بدون جانبداری  یا مخالفت ماموریت خود را انجام دهند و همه باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتی امن و سالم فراهم شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات کهگیلویه و بویراحمد فرمانداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش جماران، تارنمای «هیل» در گزارشی جنگ غزه را در میان پنج دغدغه اصلی ستاد انتخاباتی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو برشمرد. تارنمای این رسانه آمریکایی، پنج دغدغه عمده دموکرات‌ها را رابرت کندی، تورم، جنگ غزه، رأی‌دهندگان جوان و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برشمرده است.

 

حجم ویدیو: 22.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد