Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه آزاد جاسک در بیانیه‌ای نوشتند: در شهر جاسک هیچ نظارتی بر تاکسیرانان نیست از این رو، شهروندان و دانشجویان از مسئولین امر درخواست رسیدگی فوری به این موضوع را دارند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه آزاد جاسک در بیانیه‌ای نوشتند: در شهر جاسک هیچ نظارتی بر تاکسیرانان نیست؛ از این رو، شهروندان و دانشجویان دانشگاه آزاد جاسک از مسئولین امر درخواست رسیدگی فوری به این موضوع را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است:

افزایش ۶۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در شهر جاسک آن هم بدون اطلاع رسانی و عدم نرخ گذاری از سوی مسئولان امر، شهروندان و دانشجویان را دچار سردرگمی کرده است و هر چه سریعتر باید به این موضوع رسیدگی شود.

متاسفانه در شهر جاسک هیچ نظارتی بر تاکسیرانان نیست و سرخود نرخ کرایه را افزایش می‌دهند. با توجه به شرایط کرونا و افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها شهروندان و دانشجویان جاسک خواهان کنترل و نظارت صحیح بر نرخ کرایه تاکسی هستند.

حداقل نرخ افزایش مطابق با قانون افزایش نرخ کرایه تاکسی از سوی شورای اسلامی شهر ۱۵ درصد است که در اواخر سال گذشته افزایش یافت و این افزایش نرخ‌ها هم همیشه در اواخر سال‌ها اتفاق می‌افتاد آن هم ۱۵ درصد، اما یکباره این نرخ به ۶۰ درصد افزایش یافته است.

شهروندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک از مسئولین امر درخواست رسیدگی فوری به این موضوع را دارند و امیدواریم که این معضل در خود شهر حل شود و به مقامات بالا ابلاغ نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مطالبه گری دانشجویی دانشگاه آزاد جاسک نرخ کرایه تاکسی دانشجویان دانشگاه آزاد شهروندان و دانشجویان نرخ کرایه تاکسی شهر جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها

سازمان تاکسیرانی با ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به شهروندان در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در اطلاعیه‌ای از خدمات این سازمان برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی ها در مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.در این اطلاعیه آمده است: ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به اطلاع شهروندان عزیز تهرانی می‌رساند سازمان تاکسیرانی شهر تهران با ۲۵۰ دستگاه ون تاکسی به شرکت کنندگان در محفل قرآنی امام حسنی ها سرویس‌ رسانی می‌کند.هم اکنون این ون تاکسی‌ها در مسیرهای مختلف از جمله مترو تا تونل ورزشگاه، بلوار درب غربی تا درب الله و پارکینگ غربی به بلوار در حال سرویس رسانی به شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • مشارکت مردم در جهش تولید با ارائه تسهیلات مالی به کسب‌وکار‌ها
  • راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه تاکسی‌ها در تبریز
  • نرخ‌ های کرایه تاکسی در اصفهان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه‌ تاکسی‌ ها در تبریز
  • نرخ‌های کرایه تاکسی در اصفهان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد