Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بجنورد و جاجرم در مجلس تاکید کرد: انتظار می رود هر چه سریعتر دولت نماینده تام الاختیاری به مناطق زلزله زده جهت ارزیابی و جبران خسارات اعزام کنند.

به گزارش ایسنا، محمد وحیدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: زلزله ای که در چند روز گذشته در استان خراسان شمالی و جاجرود به وقوع پیوست خسارتی را به زیرساختهای راه، آب و منازل روستایی وارد کرده است و مردم با مشکل مواجهه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دولت می خواهیم هرچه سریعتر نماینده تام الاختیاری به منطقه اعزام کنند تا در کوتاه ترین زمان مشکلات را ارزیابی کرده و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

وی در تذکری دیگر اظهار کرد: در بحث پرداخت پاداش به تاخیر افتاده بازنشستگان از سالهای گذشته انتظار می رود دولت هر چه سریعتر اقدام کنند. از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جهت تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان قدردانی کرده و امیدواریم هر چه سریعتر در دستور کار صحن قرار گیرد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس تصریح کرد: از وزیر کشاورزی انتظار می رود در خصوص حمایت از کشاورزان و دامداران که با خسارات ناشی از سیل رو به رو هستند اقدامات لازم را انجام دهند. از وزیر کشور نیز انتظار می رود در روزهای پایانی نسبت به بازگشایی مرز خراسان شمالی با ترکمنستان اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان خراسان شمالی جاجرم زلزله محمد وحیدی استان ها سیاسی انتظار می رود چه سریعتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند

یک نماینده ادوار مجلس با انتقاد از اظهارات اعضای دولت درباره ارز‌های تلگرامی گفت: «هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... آقای رئیسی را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»

به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، با اشاره به اظهارات اعضای دولت سیزدهم درباره ارز‌های تلگرامی گفت: «این فرار به جلو که چه عرض کنم، این دویدن به جلو است. این‌ها حرف‌های بچگانه‌ای است. این‌ها یعنی با مردم ارتباط ندارند؛ والله بالله حتی مدیران قبلی هم صلاح این مملکت را می‌خواهند و ما خائنی به جز بنی‌صدر نداشتیم. بعضی‌ها یک اشتباهاتی داشتند همانطور که دولت آقای رئیسی هم اشتباهاتی دارد که البته متأسفانه این دولت بیشتر از همه آن‌ها دارد اشتباه انجام می‌دهد.»

وی ادامه داد: «بار‌ها واقعیت موجود را به آقای رئیسی گفته‌ام، ایشان یک تیم دیگری برای خود مهیا کند و بروند از واقعیت‌های جامعه برای ایشان گزارش بیاورند. هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... ایشان را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»

جعفرزاده گفت: «آقای رئیسی یک تیم را داروخانه‌ها بفرستند و یک تیم دیگر را به بازار بفرستد، شما پایتان را در چهارتا قصابی بگذارید همه چیز برای شما مشخص می‌شود. متأسفانه عرض کردم، با ۴۰۰ یا ۵۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می‌رود و بعد هم می‌گوید من رفتم میان مردم. اصلاً مردم می‌توانند به شما برسند؟ یکی هم می‌خواهد یک حرفی بزند، یک درخواستی دارد که مخالف نظر آقای رئیسی است، تند تند صلوات می‌دهند.»

دیگر خبرها

  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر
  • وزیر نیرو:مدیریت بحران از وقوع خسارت جبران ناپذیر سیل جلوگیری کرد
  • وزیر نیرو: سیل جنوب کشور خسارت جبران ناپذیری نداشت
  • سکه های حراجی با دلار چند هزار تومان فروخته شدند/ عمیدی: پیام دولت با فروش سکه ها با دلار افزایشی چیست! انتظار سه ماه پر بازده در بازار سرمایه وجود دارد/ دولت مشوق سرمایه گذاری در بازار بورس نیست؟
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است
  • عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان هرچه سریعتر دستگیر شوند