Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@14:43:31 GMT

حمایت استادان و طلاب بسیجی حوزه از مردم فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۸۲۱۶

حمایت استادان و طلاب بسیجی حوزه از مردم فلسطین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دربیانیه سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه اصفهان آمده است:
فلسطین، پاره تن اسلام و قلب تپنده همه مسلمانان جهان، امروزه آماج حملات ددمنشانه مشتی غاصبِ آدم کشِ یهودی قرار گرفته که برای رسیدن به اهدافِ پلید و غیر انسانی خود جان مردان، زنان و کودکان را به نیستی کشانده و با حمایت سازمان‌ها و دولت‌های غربی و به ظاهر حقوق بشری از هیچ جنایتی فروگزاری نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رژیم خون‌آشام و کودک کش، سگِ هار آمریکا در منطقه است که از رذالت و خیانتِ سران دولت‌های اسلامی استفاده وافر برده و با فرصت‌طلبی از موقعیت‌های مقطعی برای حمله به کشور‌های مختلف اسلامی و نابودی زیرساخت‌های آن‌ها و جاسوسی و ترور، سعی دارد نظام پوشالی و رو به زوال خود را بزکی تنومندانه کرده و به جان و نوامیس آحاد مسلمین تعرض نماید.
غزه عزیز و کرانه باختری که در خط اول و مقدم این مبارزه قرار دارند، امروز از سویی دردمند این تعرض و عدم حمایت سران دولت‌ها است و از سویی با سرپنجه‌های آتشین به پاسخگویی مقتدرانه به رژیم سفاک یهودی‌مسلک است تا این غده سرطانی بدخیم را از جهان بشیریت حذف نماید.

مسلمانان غزه که این مبارزه را در مکتب خمینی کبیر آموختند و با تدابیر خلف صالح او، کارزار با سنگ را بدل به ستیز موشکی نمودند امروزه با حول و قوه خداوند جبار می‌روند تا درسی جاوید به صهیونسیم و حامیانش بدهند.

علما، اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه اصفهان وظیفه خود می‌دانند از این حرکت عزت آفرین و رو به جلو مجاهدان مسلمان فلسطین حمایت کرده، رجاء واثق دارند با استعانت از فضل بی منتهای رب العالمین، شاهد تحقق وعده‌های الهی در نصرت مومنین و نابودی ظالمین بر مبنای آیه "وَ کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ" باشند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج اساتید فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قربانی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از تمام مردم گلستان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

او گفت : مردم گلستان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی و تجمع ، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل از اصفهان
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • حمایت طلاب حوزه‌های علمیه از عملیات «وعده صادق»
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • حمایت مردم اصفهان از عملیات تاریخی «وعده صادق»