Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعالی حرم مطهر رضوی گفت: طبق اظهارات وزیر بهداشت در سفر اخیر به مشهد و بر مبنای بررسی ها و پایش های انجام شده، خوشبختانه بیشترین میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نه در سطح استان بلکه در سطح کشور، در حرم مطهر رضوی انجام شده است.

به گزارش آستان نیوز، دکتر محمدمهدی برادران مدیر عالی حرم مطهر رضوی با اشاره به گزارش ارائه شده به وزیر بهداشت در این بازدید و در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: طبق بررسی ها و پایش های انجام شده، خوشبختانه بیشترین میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نه در سطح استان بلکه در سطح کشور، در حرم مطهر رضوی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیر عالی حرم مطهر افزود: از بدو وجود این بلای منحوس، هم شخص تولیت آستان قدس رضوی و هم خادمان این بارگاه با تاسی به فرمان مقام معظم رهبری در اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا، حداکثر تلاش را در وضع محدودیت‌ها و همچنین اطلاع رسانی در مقطعی که بنده آن را فرهنگ‌سازی در سطح ملی می‌نامم، به کار بستند. برادران با اشاره به برخی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این راستا بیان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نظارت خادمان سلامت بر اجرای آن یکی از مهم ترین اقدامات در دوره مقابله با کرونا بوده است، علاوه بر آن توزیع گسترده ماسک و مواد ضدعفونی کننده را مورد توجه قرار دادیم و به عنوان مثال در ماه مبارک رمضان، یک میلیون و ۷۰۰ هزار ماسک توزیع شد و در کنار آن از ۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی دست و ۳۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی سطوح استفاده کردیم. به گفته برادران، خرید دستگاه های جدید برای تقویت تهویه هوای داخل حرم مطهر نیز اقدام مهمی بود که با هدف جریان داشتن هوای بهتر برای استفاده زائران صورت گرفت. وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان با شرایط قرمز کرونایی همزمان شده بود تصریح کرد: با مصوباتی که در ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا صورت گرفته بود، حسب راهنمایی ریاست علوم پزشکی مشهد و بازدیدهای مستمر و همچنین تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر مبنا قرار دادن نظرات کارشناسان، حضور در رواق‌ها و آرامستان‌های حرم رضوی را در این ایام محدودتر کردیم. مدیر عالی حرم مطهر رضوی افزود: در شب‌های قدر نیز در حوزه فرش آرایی کار سنگینی صورت گرفت و این اقدام به عنوان یک الگو مطرح شد به نحوی که یکی از پزشکان حاذق دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کردند که هر سه شب قدر را به صورت خانوادگی در حرم رضوی حضور یافتند زیرا سطح رعایت مسائل بهداشتی عالی بود. برادران بیان کرد: همچنین پست‌های خدمتی خادمان سلامت که گروه جدیدی هستند را افزایش دادیم و توصیه‌های بهداشتی از مبادی اطلاع رسانی حرم رضوی به صورت مداوم گوشزد می‌شد. وی گفت: تلاش کردیم نقش خود را در حمایت از نظام درمان به بهترین شکل ایفا کنیم و در تمام برنامه‌های حرم رضوی این مسئله مبنای ماست؛ همیشه از خدمات نظام سلامت و شهدای نظام سلامت یاد می کنیم و در روز پرستار نیز با تاکید تولیت معزز آستان قدس رضوی، در اقدامی روحیه بخش هدیه ای معنوی برای ۵۵ هزار پرستار در نظر گرفته و توزیع شد. انتهای پیام منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهدی برادران حرم مطهر رضوی کرونا وزیر بهداشت آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی عالی حرم مطهر انجام شده حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898591

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • برنامه ابلاغی اصلاح الگوی کشت در استان نیازمند بازنگری کشوری است
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲