Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه‌ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته، ۵۸ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در استان احداث شده است، اظهار کرد: تاکنون ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین یک هزار و ۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان دریافت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به طراحی ۷۶۸ واحد مسکونی به مساحت ۱۱۶ هزار و ۸۷۰ متر مربع در طول یک سال گذشته از سوی این نهاد اشاره کرد و گفت: آغاز به ساخت پروژه‌های جدید در قالب طرح اقدام ملی و مسکن محرومین به تعداد یک هزار و ۵۶ واحد در سطح استان از دیگر اقدامات این نهاد به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی 368 واحدی گلشهر زنجان، 96 واحدی هیدج، 16 واحدی صائین قلعه، 96 واحدی آب‌بر، 126 واحدی خرم‌دره و ۸۰ واحدی فاز ۲  هیدج از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.
خواجه‌ای مهم‌ترین اهداف و رسالت این نهاد را تأمین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد دانست و افزود: تامین مسکن گامی مهم در دست‌یابی به توسعه پایدار است که در حال حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به طوری که در راستای سیاست‌ها و راهبردهای توسعه‌ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکردهای و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.
انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن زنجان انقلاب اسلامی توسعه پایدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان رضا خواجه ای احداث اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد

همزمان با سراسر کشور ۴۵۰ واحد مسکونی و مجموع زیربنای ۲۳ هزار و ۸۳۷ متر مربع به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد، رقم هزینه شده برای ساخت آن‌ها ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین واگذاری 33 هزار و 683 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور به‌ شکل ویدئو کنفرانس در سراسر کشور و با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

در استان زنجان هم همزمان با سراسر کشور 450 واحد مسکونی و مجموع زیربنای 23 هزار و 837 متر مربع به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد، رقم هزینه شده برای ساخت آن‌ها 90 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

این واحد‌های مسکونی به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگارانف اظهار داشت: یکی از نیازهای اولیه خانواده‌ها مسکن است که تامین مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه امروز 450 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد، اضافه کرد: مجموع زیربنای این واحدها 23 هزار و 837 متر مربع بوده و رقم هزینه شده برای ساخت آنها 90 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسیده‌اند نشان از عزم جدی مسئولان برای تامین مسکن مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صادر شد
  • واگذاری ۴۶۰ زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • ۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • تأمین مسکن برای مددجویان از اقدامات مهم در استان بوشهر است
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد