Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی نسایی صبح چهارشنبه در سومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در شرایط کنونی حفظ نظام جمهوری اسلامی بسته به انجام وظایف ما به عنوان مدیران و مسئولان دارد.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به اینکه باید با انجام وظایفمان در کاهش مشکلات مردم تلاش کنیم، بیان‌کرد: در شرایط فعلی موضوع کرونا و تورم زمینه‌ساز دغدغه‌مندی مردم شده است که این موارد را باید تدبیر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسایی ادامه‌داد: باید با کاهش مشکلات مردم بر شور انتخاباتی بیفزاییم و کشور و انقلابمان را با مشارکت مردم در عرصه انتخابات بیمه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در دادسرای خراسان‌جنوبی به دنبال پرونده‌سازی در زمینه مسائل انتخاباتی نیستیم، یادآور شد: با این وجود بی شک با کسانی که به صورت هدفمند به دنبال ناامیدکردن مردم و تخریب و سیاه نمایی هستند برخورد می‌کنیم و در این راستا یک شعبه بازپرسی در نظر گرفته شده است.

حسن رمضانی، معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: رسانه‌های خراسان‌جنوبی همیشه در راستای افزایش مشارکت سیاسی مردم در حوزه انتخابات پای کار بوده‌اند.

وی اظهار کرد: بایدها و نبایدهای انتخاباتی که توسط وزارت کشور برای ما ارسال می‌شود نیز در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم تا همه امور بر اساس قانون و قانونمداری در رسانه‌ها پیگیری شود.

معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در راستای توجیه رسانه‌ها نیز جلساتی با حضور مدیران مطبوعات و رسانه‌های فعال در خراسان‌جنوبی نیز برگزار شده است.

محمد حسین محمدپور، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: یک شعبه در دادگاه و یک شعبه در دادسرا برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تشکیل داده‌ایم.

وی یادآور شد: البته خوشبختانه تاکنون در مجموعه نیروهای مسلح استان تخلف انتخاباتی نداشته‌ایم.

کد خبر 5215657

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری خراسان جنوبی انتخابات 1400 بیرجند انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما آمار کرونا گرگان فلسطین اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا زلزله واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خواهان نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند

دبیر کارگروه اعتیاد وزارت کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بدنه مردمی، تشنه کمک و نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و به دنبال این است که محله و شهر خود را از این آسیب‌ها پاک کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، ابوالحسن صفرپور در حاشیه بازدید از خانه سبز با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد، در کشور کم‌نظیر و ارزشمند است، گفت: یکی از این اقدامات، طرح شهید مهرورزی است که با مشارکت ظرفیت‌های مردمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال عمومی از طرح «مهرورزی» بسیار خوب بوده است، افزود: این استقبال نشان می‌دهد که بدنه مردمی، تشنه کمک و نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است و به دنبال این هستند که محله و شهر خود را از این آسیب‌ها پاک کنند.

دبیر کارگروه اعتیاد وزارت کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی، نقطه قوت طرح «مهرورزی» را ساماندهی و بهره‌گیری از ظرفیت افراد آموزش‌دیده در محلات و مساجد و مدارس دانست و افزود: این نقش‌آفرینی افراد صاحب دانش در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، بسیار حائز اهمیت است.

صفرپور با بیان این که شهرداری مشهد فهم مترقی و رو به جلویی در حوزه آسیب‌های اجتماعی دارد، تصریح کرد: به مشارکت طلبیدن مردم و تمرکز بر پیشگیری از اعتیاد، به ویژه با محوریت نوجوانان و بانوان مصادیق این فهم مترقی است.

وی گفت: البته باید توجه داشت که این موضوع، نشان از بی‌اهمیت بودن حوزه درمان و صیانت و یا بی‌توجهی شهرداری مشهد به این حوزه نیست ولی ضرورت امروز جامعه ما، موضوع «پیشگیری» است که شهرداری مشهد به خوبی آن را درک کرده است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • مردم خواهان نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • دیپلماسی گردشگری اولویت نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • دیپلماسی گردشگری اولویت‌ وزارت خارجه در خراسان جنوبی
  • استفاده از فضای آنلاین برای معرفی جاذبه‌های خراسان جنوبی