Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس جمهور روسیه بر لزوم یافتن راهکاری برای مسئله فلسطین براساس قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و شورای امنیت تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه  اعلام کرد، رئیس جمهور روسیه بر لزوم یافتن راهکاری برای مسئله فلسطین بر اساس قطعنامه‌های ذیربطی تاکید کرد که سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان صادر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولادیمیر پوتین در دیدار با شماری از سفرای خارجی در روسیه با وی، گفته است: «بروز درگیری‌ها در سرزمین‌های فلسطینی، عملا به کشته شدن شمار زیادی از غیرنظامیان از جمله کودکان منجر شده است. ما ضروری می‌دانیم که به این خشونت پایان داده و فعالانه به منظور یافتن راهکاری بر اساس قطعنامه‌های ذیربط شورای امنیت و سازمان ملل متحد تلاش شود.»
پوتین به منازعه‌های طولانی مدت منطقه‌ای در افغانستان و لیبی که در این مدت اخیر در حال تشدید بوده است، نیز اشاره و تصریح کرد روسیه با نگرانی تحولات اوضاع را در خاورمیانه دنبال می‌کند.
از طرف دیگر پوتین به وخامت نظام ثبات راهبردی جلوگیری از مسلح شدن که مایه نگرانی است، اشاره و تأکید کرد تروریسم بار دیگر در حال نمایان شدن است.
پوتین گفت: «وخیم شدن نظام ثبات راهبردی جلوگیری از مسلح شدن، مایه نگرانی ماست. همچنین تروریسم بار دیگر سر برآورده و مشکلات مرتبط با امنیت اطلاعات بین الملل در حال وخیم شدن است و تجارت مواد مخدر و جنایات سازمان یافته همچنان خطرات بزرگی هستند. تضمین صلح و امنیت و توسعه پایدار فقط از طریق تلاش‌های همه جامعه بین المللی ممکن است و روسیه به همکاری در این چارچوب دعوت می‌کند.»
پوتین دعوت کرد از تجارب گذشته تاریخی عبرت گرفته شود و گفت: «ما متقاعد هستیم که هر چیزی باید صورت بگیرد تا جلوی تکرار فاجعه جنگ جهانی دوم گرفته شود و اجازه داده نشود درس‌های آن فراموش شود.»
پوتین اعلام کرد روسیه به همکاری با شرکای خارجی در مبارزه با کرونا اهمیت می‌دهد و به زودی چهارمین واکسن روسی به بازار خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پوتین فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار رادیو «مقاومت» با شعار «صدای فلسطین»

به گزارش خبرگزاری مهر، رادیو «مقاومت» از بامداد روز سه شنبه هفتم فروردین مصادف با میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام با شعار صدای فلسطین فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

رادیو مقاومت که مدیریت آن به عهده رضا کوچک زاده تهمتن (مدیر شبکه رادیو گفت‌وگو) است با هدف بازنمایی رسانه ای مقاومت مردم مظلوم فلسطین روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز شنیده می شود.

در توضیحات تکمیلی راه اندازی رادیو مقاومت آمده است:

«در دنیایی که امروز ابر قدرت ها در مقابل مظلومیت مردم مقتدر فلسطین سکوت کرده اند و در شرایطی که فریاد دادخواهی آنان بلند شده، وظیفه هر مسلمانی است برای دفاع از حقانیت جبهه مقاومت قدم بردارد، در این میان ابزار رسانه از قدرت مندترین وسیله ها برای هرنوع آفند و پدافند در جنگ ها است.

از این رو توجه به اتفاق طوفان االقصی، اتحاد متمرکز محور مقاومت برای حصر و محو رژیم صهیونیستی، جنایات جنگی و نسل کشی (ژنو ساید) رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و سکوت جهان غرب و نهادهای بین المللی، در کنار الزامات شکلگیری اتحاد اسلامی پیرامون آزادی قدس و عبور از ســکوت مرگبار فعلی، بررســی نقش انقلاب اســلامی در تقویت مســئله مقاومت فلســطین، بررســی جنایت صــهیونیســت ها از منظر حقوق بین الملل و چشــم انداز تحولات آزادســازی فلســطین مورد توجه ویژه رادیو مقاومت است که قصد دارد از تاریخ ۷ فروردین بصورت ۲۴ساعته، با شعار صدای فلسطین، فعالیت کند.

در ادامه این مسیر رسانه‌ای، نگاه متمرکز بر اهمیت روزجهانی قدس که میراث بزرگ امام خمینی(ره) برای امت اســـلام و قدس شـــریف اســـت؛ با ارائه راهبرد «مقاومت در برابر سازش» به عنوان تنها راه نجات ملت فلسطین، توانست در چند دهه گذشته، مسئله ی این ملت نستوه را در راس تمام امور جهان اسلام قرار بدهد. از این رو درک اهمیت حیاتی این روز در سپهر امروز امت اسلام و مسئله فلسطین پرداخت مناسب رسانه ای به روز جهانی قدس امسـال و تبیین اهداف، آرمانها و دسـتاوردهای نشـات گرفته از آن (از جمله دسـتاوردهای طوفان تاریخ ساز الاقصی)، امری جدی و ضروری است که در دستور کار این رادیو قرار می‌گیرد.»

علاقه‌مندان می‌توانند رادیو مقاومت را روی موج «اف. ام» ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز دریافت و نظرات و پیشنهادات خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ ارسال کنند.

کد خبر 6062738 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو | تصمیم روسیه برای حمله به اروپا پس از اوکراین ؛ بی معنی و مرخرف است
  • تأکید چین بر لزوم تأمین امنیت شهروندانش در پاکستان
  • روسیه: قطعنامه شورای امنیت در خصوص جنگ غزه باید اجرا شود | دلیل وتوی قطعنامه آمریکا مشخص شد
  • آغاز به کار رادیو «مقاومت» با شعار «صدای فلسطین»
  • پاکستان اجرای فوری قطعنامه شورای امنیت را درباره غزه خواستار شد
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو
  • دیپلمات روس: تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت لازم الاجرا هستند
  • حماس: باید آتش‌ بس دائمی در غزه برقرار شود
  • روسیه: باید برای آتش بس دائمی در غزه تلاش کنیم