Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با نام «خیابان پاستور» هر شب حوالی ساعت ۲۱:۰۰ با اجرای محمد سلوکی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این برنامه تلاش می‌شود تا در گفتگویی روشنگرانه و فارغ از هیاهو‌های رایج به تبیین وجوه مختلف مسئولیت‌های ریاست جمهوری، وظایف و اختیارات رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف اجرایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پرداخته شود.

هدف از تولید «خیابان پاستور» گفتگو پیرامون موضوعات و دغدغه‌های اصلی جامعه است تا از این رهگذر مردم به تبیین مطالبات به حقی که می‌توانند از رئیس‌جمهور آینده داشته باشند، دست یابند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

در این راستا «خیابان پاستور» از حضور مهمانان مختلفی در حوزه‌های تخصصی و مورد نیاز جامعه از اقتصادی، آموزشی، ارتباطی گرفته تا بهداشت و درمان، صنایع، کار و رفاه اجتماعی، تحقیقات و فناوری و ... بهره می‌برد.
در خلال این گفتگو‌ها ویژگی‌های وزارت خانه‌های مسئول و معاونت‌های دست اندرکار در امور مختلف اجرایی کشور به وضوح تبیین می‌شود.

در این برنامه سعی شده اطلاعاتی که مردم برای یک انتخاب صحیح به آن نیاز دارند در خلال گفتگو‌ها بازخوانی شود.

«خیابان پاستور» کاریست از گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی و اجرای محمد سلوکی که هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما خیابان پاستور شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران تغییر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام معاونت خبر صدا و سیمای مازندران، زمان پخش خبر شبانگاهی سیمای استان از ۸ اردیبهشت امسال از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه به ساعت ۲۰ تغییر می‌کند.

طبق اعلام این معاونت، بخش‌های خبری سیما در ساعت‌های ۱۱ و ۲۳ تغییری نخواهد داشت و مخاطبان خبر صدا و سیما مازندران می‌توانند خبرهای سیمای استان را روزانه در ۳ بخش و در ساعات ۱۱، ۲۰ و ۲۳ تماشا کنند تا در جریان رخدادهای خبری استان قرار بگیرند.

کد خبر 6083973

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران تغییر می کند