Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@00:56:26 GMT

دیگر خواهر و برادر بابک خرمدین کجا هستند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۰۱۰۶

دیگر خواهر و برادر بابک خرمدین کجا هستند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، پدر بابک خرمدین پس از اعتراف به قتل پسرش و تکه تکه کردن وی بعد از ۲ روز به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد.پدر بابک خرمدین صبح امروز در اعترافاتش ادعا کرد که دامادش فریبرز ۵۵ ساله را بخاطر اعتیاد به قتل رسانده و بعد از مدتی دخترش را بخاطر مسائل اخلاقی و خوردن مشروبات الکلی به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر و مادر بابک خرمدین در اعترافاتشان عنوان کردند که آرزو ۴۹ ساله و فریبرز را همانند بابک خرمدین پس از بیهوش کردن با دارو به قتل رسانده و جسد آنها را تکه تکه کرده اند.

دیگر خواهر و برادر بابک خرمدین کجا هستند؟

با اعترافات این پدر و مادر سنگدل فرضیه های قتل دیگری مطرح شد و احتمال می رفت که افشین و آزیتا دیگر خواهر و برادر بابک خرمدین نیز به قتل رسیده باشند که صبح امروز افشین و آزیتا به دادسرا امور جنایی تهران رفته و خوشبختانه این خواهر و برادر زنده هستند.

گفتنی است افشین روز قتل برادرش بابک خرمدین به خانه خواهرش آزیتا رفته و در کنار آنها زندگی می کرده است.

افشین و آزیتا برای تحقیقات بیشتر در دادسرای امور جنایی تهران حضور پیدا کردند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی در این پرونده ادامه دارد

پربیننده ترین اعترافات تکان دهنده پدر بابک خرمدین دقایق هولناک انتقال جسد تکه تکه بابک خرمدین + فیلم آخرین فیلم از زنده بودن بابک خرمدین آخرین جزییات از قتل هولناک بابک خرمدین اعتراف پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بابک خرمدین انتخابات ۱۴۰۰ پدر بابک خرمدین خواهر و برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!

ثبت یک شکایت عجیب، پای سرپرست پرسپولیس را به کمیته انضباطی باز خواهد کرد.

به گزارش فارس، بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد!

رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است! این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است.

گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افشین پیروانی: لغو دیدار پرسپولیس قطعی نیست/ تصمیم نهایی ظهر شنبه اتخاذ می شود جانشین افشین پیروانی در پرسپولیس معرفی شد

دیگر خبرها

  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • رحماء بینهم/ شعری که افشین علا در واکنش به بازگشت گشت ارشاد سرود
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • شناسایی ژن عامل پارکینسون
  • ژن عامل پارکینسون شناسایی شد