Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار همدان گفت: برخی با اهداف سودجویانه از داوطلبان انتخابات سهم خواهی می‌کنند یا با حمایت‌های هدف‌دار داوطلبان انتخابات را وامدار خود می‌کنند که نامزدها باید به این مهم توجه داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان٬ محمد علی محمدی  ظهر امروز در جمع تشکل‌های مردم نهاد همدان اظهار داشت: تشکل‌های مردم نهاد نقش برجسته‌ای می‌توانند در انتخابات، میزان مشارکت، بررسی برنامه‌های نامزدها و اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر به مردم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بررسی صلاحیت نامزدها توسط نهادهای ذی‌ربط صرفا صلاحیت‌های عمومی و فردی افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد  افزود: تشکل‌های مردم‌نهاد می‌توانند صلاحیت‌های تخصصی و توانمندی یک داوطلب انتخابات را بررسی و آحاد افراد جامعه را در انتخاب اصلح راهنمایی کنند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه داوطلبان شوراهای اسلامی شهر باید برای مشکلات و آینده شهر برنامه و اهداف مشخصی داشته باشند گفت: تشکل‌ها باید با برگزاری نشست‌های تخصصی از نامزدها این موارد را جویا شوند بنابراین مطالبه‌گری بسیار اهمیت دارد.

 وی عنوان کرد: داوطلبان شوراهای اسلامی باید حرفی برای گفتن و برنامه‌هایی برای اجرا داشته باشند کما اینکه توجه به مسائل فرهنگی، عمرانی و شهرسازی، طرح جامع شهر و دیگر اسناد بالادستی نیز برای مدیریت شهری بسیار با اهمیت است و بنابراین داوطلبان شورای شهر در این بخش نیز باید افق مشخصی برای رسیدن به اهداف ترسیم کنند.

انتخابات 1400؛ تَکرار یا تغییر؟فیلم/ شورای ائتلاف با چه سازوکاری وارد فضای انتخابات می شود؟"22 دقیقه با خیابان پاستور" برنامه انتخاباتی شبکه 2 با اجرای محمد سلوکی

محمدی با اظهار تاسف از اینکه  برخی با اهداف سودجویانه از داوطلبان انتخابات سهم خواهی می کنند یا با حمایت‌های هدف‌دار داوطلبان انتخابات را وامدار خود می‌کنند که نامزدها باید به این مهم توجه داشته باشند مطرح کرد: تشکل‌های مردم نهاد به عنوان یک شتاب دهنده و پل ارتباطی نقش بارزی در معرفی داوطلبان به اقشار جامعه دارند و باید در این راستا از حالت انفعالی خارج شوند.

این مقام مسئول با تشریح وضعیت کنونی همدان در عرصه انتخابات بیان کرد: اکنون دغدغه اصلی همه دلسوزان انتخابات است و با تمام توان باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند تلاش کنیم.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تشکل های مردم نهاد داوطلبان انتخابات داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است

فرماندار شهرستان نقده گفت: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت‌نیا امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: این شعار بسیار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تمامی برنامه‌های طرح‌ریزی شده در نهادهای حمایتی باید در راستایی محرومیت‌زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی و قدم‌های بلندی برداریم.

فرماندار شهرستان نقده اصل قضیه بسیج سازندگی را ورود مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت دانست و گفت: امروز این مأموریت به دست سپاه است و نارضایتی مردم در راستای کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث آسیب در جامعه می‌شود و به همین خاطر با دستور مقام معظم رهبری و تدابیر مهم این اقدام به دست نیروهای سپاهی انجام می‌گیرد.

نوبخت‌نیا تصریح کرد: پای کار بودن توأمان دستگاه‌های اجرایی و مردم و همراهی با بسیج سازندگی باعث خدمت‌رسانی به مردم می‌شود که در پروژه آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه نقده به وضوح این امر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام وعده الهی است.

کد خبر 745264

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده