Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی گفت: رضایت‌نامه از اولیای دانش‌آموزان را برای برگزاری امتحانات حضوری توسط مدیران مدارس تخلف بوده و خانواده‌ها می‌توانند با ارائه مستندات نام مدرسه را گزارش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرکل آموزش و پرورش البرز امروز چهارشنبه با اشاره به برگزاری امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم در استان، گفت: قریب به ۵۹ هزار دانش آموز مشمول امتحانات حضوری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالار قاسمی به انجام تهمیدات لازم برای ضدعفونی کردن مستمر کلاس های درس اشاره کرد و افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دو دستورالعمل برگزاری امتحانات بوده و از دانش آموزان مشکوک به کرونا در اتاق های جداگانه آزمون گرفته می شود.   وی دریافت رضایت نامه از اولیای دانش آموزان را برای برگزاری امتحانات حضوری توسط مدیران مدارس تخلف دانست و اظهار داشت: اولیا می توانند با ارائه مستندات نام مدرسه را گزارش کنند تا با مدیر برخورد لازم صورت گیرد.   قاسمی در خاتمه با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش مسئولیت برگزاری آزمون حضوری را دارد، تصریح کرد: مدیران مدارس هیچگونه مسئولیتی در برابر این موضوع ندارند اما قبل از ورود دانش آموزان  به محل آزمون، دمای بدن آنها توسط تب سنج کنترل می شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری امتحانات امتحانات حضوری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، براساس اعلام آموزش و پرورش، شرط ۲ عنوان درس نهایی و دو عنوان درس غیرنهایی برای استفاده از تک ماده حذف شد و دانش آموزان می توانند تا ۴ درس را بدون درنظر گرفتن نهایی و یا غیرنهایی تک ماده کنند.

در این راستا، محمود امانی طهرانی امروز درباره امکان تک ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار کرد: پیشتر گفته شده بود که ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک ماده استفاده کنند اما پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهایی شدن همه امتحانات دوره متوسطه دوم، استفاده از تک ماده برای ۴ درس امتحان نهایی میسر شد.

وی افزود: بسیاری از مصوبات اخیر در باب ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سنجش و پذیرش دانشجو است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: ضوابط در آیین نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود اما اکنون همه امتحانات از داخلی تبدیل به نهایی شده است و در واقع این یک مصوبه ویژه به حساب نمی آید.

دیگر خبرها

  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • ابعاد وعده صادق برای دانش‌آموزان تشریح شود
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • زنگ وعده صادق در دبستان قاسمی بخش بند پی غربی نواخته شد + فیلم
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست