Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@01:26:23 GMT

۱۳۴شعبه اخذ رای در رودان دایر می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۲۶۱۰

۱۳۴شعبه اخذ رای در رودان دایر می شود

مصطفی غلامپور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان افزود: از این تعداد، ۹۲ شعبه ثابت و ۴۲ شعبه نیز سیار می باشند.

وی با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای شهرستان رودان ۶ درصد افزایش یافته است گفت: ۴۷ شعبه ثابت و ۱۱ شعبه سیار نیز در شهر رودان و بخش مرکزی شهرستان دایر خواهد شد.

غلامپور ادامه داد: بخش رودخانه با ۵ شعبه ثابت و ۳۱ شعبه سیار بیشتر تعداد شعب اخذ رای سیار شهرستان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در بخش جغین نیز اخذ رای در ۲۱ شعبه ثابت و در بخش بیکاه نیز در ۱۹ شعبه ثابت انجام خواهد شد.

فرماندار رودان تصریح کرد: اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پوشش مناسب خدمات ارتباطی و امنیت از مهمترین مؤلفه‌های تأثیرگذار در انتخاب و تعیین محل شعب اخذ رأی بوده است.

وی  با بیان اینکه عوامل دست اندرکار طبق قانون با جدیت وظایف شان را برای برگزاری انتخاباتی پرشور، حداکثری، سالم و قانونمند انجام می‌دهند، یادآور شد: اولویت کار ایجاد زمینه برای مشارکت فعال تمامی اقشار در پای صندوق‌های اخذ رای است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان رودان در پایان تصریح کرد:  برگزاری انتخابات حداکثری با مشارکت بالای مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است و همه باید با همبستگی در چارچوب قانون زمینه‌ساز باشکوه این رخداد ملی در روز ۲۸ خرداد باشند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹
 

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان انتخابات شعب اخذ رای شعبه ثابت اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: قاچاقچی ۸۰۰ طاقه پارچه در شهرری به ضبط کالا و پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حمید القاصی مهر با اشاره به تعزیر قاچاقچی پارچه گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق 800 طاقه پارچه به ارزش 45 میلیارد و 441 میلیون ریال را رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 90 میلیارد و 882 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت 30 میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت 120 میلیارد و 882 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشف 250 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود