Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@06:48:40 GMT

احسان پهلوان برگ برنده این روزهای یحیی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۲۷۸۱

احسان پهلوان هرچه از لیگ گذشت بهتر شد و در بازی های اخیر فوق العاده حاضر شده است

احسان پهلوان به یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس تبدیل شده است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در دیدار با شاهین بندر عامری درحالی با نتیجه ۴ بریک به برتری رسید که به نوعی از تیم دوم خود بهره برد و در بسیاری از پست ها از نفرات کلیدی خود در ترکیب ابتدایی بهره نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی زادگان، مغانلو، لک، نعمتی و عالیشاه به میدان نرفتند و وحید امیری و مهدی ترابی در نیمه دوم به ترکیب اضافه شدند.

از طرفی کمال کامیابی نیا، محمد حسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو در تهران مانده بودند و سیامک نعمتی و امید عالیشاه نیز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند.

در این میان احسان پهلوان که در تمام بازی های چند ماه اخیر پرسپولیس به عنوان بازیکن ثابت پرسپولیس به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت. شماره ۱۴ پرسپولیس در چند هفته اخیر علاوه بر دوندگی فراوان در تدابیر تاکتیکی پرسپولیس نیز  به مهره ای انکار ناپذیر در ترکیب پرسپولیس تبدیل شده و این روزها یکی از برگ های برنده گل محمدی محسوب می شود.

پهلوان بی شک در بازی با ذوب آهن نیز به عنوان تیم سابق اش از انگیزه های فراوانی برخوردار است.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی برترین های قرن با محسن عاشوری: همه خوب بودند اما علی کریمی انتخاب اول من است تحریم صداوسیما از سوی یحیی گل محمدی تا زمان عذرخواهی رسمی ایرانِ جهانی، قسمت دوم | صعود بی دردسر اما پر انتقاد از دور نخست درگیری بازیکنان چلسی و لسترسیتی در دقایق پایانی مسابقه / فیلم آنتونیو کونته با فروش 6 بازیکن اینتر مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احسان پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حال حاضر رقابت حساس و نفسگیری برای رسیدن به صدر جدول دارد و به نظر نمی‌رسد اوسمار در این مقطع ریسک بازی دادن به جوان‌ترها و تغییر دادن ترکیب برنده را به جان بخرد.

با این حال این روزها با مصدومیت بیرانوند، پرسپولیس با یک توفیق اجباری مواجه شد و از امیررضا رفیعی ۲۲ ساله در ترکیب خود استفاده می‌کند و این اتفاق بقیه بازیکنان آکادمی و جوان‌ترها را که در تمرین بزرگسالان شرکت می‌کنند، امیدوار کرد.

عیسی آل‌کثیر در نیم فصل دوم تنها مهاجم باتجربه پرسپولیس است و رابطه خوبی هم با بازیکنان جوان دارد‌‌. او در حاشیه تمرین روز سه‌شنبه با سهیل صحرایی، علیرضا بابایی، ابوالفضل بابایی، امید فهمی و محمد خدابنده‌لو سلفی گرفت.

خدابنده‌لو و بابایی بازیکنان جوان و شناخته شده‌ای هستند که پرسپولیس در زمستان جذب کرد و دیگر نفرات کنار عیسی نیز از ابتدای فصل با نظر کادرفنی در تمرینات بزرگسالان پرسپولیس حضور داشته‌اند و امیدوارند در ادامه فصل فرصتی هرچند اندک به دست بیاورند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • دوئل استقلال و پرسپولیس در امارات برنده داشت!
  • دوئل استقلال پرسپولیس در امارات برنده داشت!
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!