Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@16:14:29 GMT

معابر مهم ناحیه یک منطقه۲۱ با دوچرخه پیمایش شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۳۰۷۸

معابر مهم ناحیه یک منطقه۲۱ با دوچرخه پیمایش شد

امتداد :همزمان با بیست و هشتم اردیبهشت ماه و پویش دیگری از سه شنبه های بدون خودرو، رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ با همراهی معاونین، مدیران و دبیران شورایاری محله های ناحیه یک از سطح معابر و بلوارهای اصلی، لاله و گلها بازدید کرد.

امتداد :همزمان با بیست و هشتم اردیبهشت ماه و پویش دیگری از سه شنبه های بدون خودرو، رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ با همراهی معاونین، مدیران و دبیران شورایاری محله های ناحیه یک از سطح معابر و بلوارهای اصلی، لاله و گلها بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، بنا بر رسم هر هفته، پویش سه شنبه های بدون خودروی ورودی غربی پایتخت این بار نیز با رکاب زنی شهردار، معاونین و مدیران ارشد این منطقه همراه بود.
شهردار منطقه۲۱ در ابتدای این پیمایش و بازدید میدانی صبحگاهی گفت: فرهنگ استفاده از دوچرخه و رکاب زنی به عنوان وسیله حمل ونقل پاک و ارزان می بایست بیش از پیش در بین تمام اقشار جامعه شهروندی ترویج داده شود، تا به مرور شاهد کاهش حجم ترافیک و درنهایت آلودگی هوا باشیم.
وی ادامه داد: ناحیه یک به عنوان متراکم ترین بخش جمعیتی منطقه۲۱ دارای حساسیت بالایی بوده، به طوری که رسیدگی به وضعیت نگهداشت شهر و بهسازی معابر و پیاده روها از درجه اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رجب زاده شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در سطح تمامی نواحی از جمله پروژه های اولویت دار این منطقه محسوب می شود، چرا که با تامین مسیرهای ایمن مختص رکاب زنی می توان مشارکت شهروندان را در پیوستن به پویش سه شنبه های بدون خودرو انتظار داشت.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سه شنبه های بدون شهردار منطقه۲۱ ناحیه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است

موسی الرضا حاجی بگلو روز دوشنبه در صد و سیزدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تذکری افزگفتود: یک نفر در کمیته تطبیق فرمانداری برای ۱۵ نفر عضو شورا تصمیم گیری می‌کند و از فرماندار تقاضا می‌کنیم از افراد متخصص برای بررسی مصوبات شورا استفاده کند.

وی اضافه کرد: از آنجا که هزینه کرد شهرداری بدون داشتن بودجه خلاف قانون است لذا باید یک دوازدهم بودجه را به شهرداری ابلاغ کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

مجید دبیریان دیگر عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: رفع ابهام بودجه شهرداری در کمیته تطبیق باید به سرعت انجام شود تا این بودجه ابلاغ شود.

بودجه امسال شهرداری مشهد مبلغ ۵۶۰ هزار میلیارد ریال است.

بلاتکلیفی طرح سوال از شهردار مشهد

عضو دیگر شورای اسلامی شهر مشهد نیز در تذکری گفت: طرح سوال از شهردار مشهد از قبل از نوروز ۱۴۰۳ مطرح است، اما همچنان بلاتکلیف است و در دستور کار‌های نشست علنی شورا نیامده است.

هاشم دائمی افزود:طرح سوال از شهردار در اسفندماه پارسال به ثبت رسید، اما به دلیل فرایند استقبال از بهار مهلتی به شهردار داده شد تا پاسخ را بعد از فرایند استقبال از بهار بدهد.

وی ادامه داد: مهلت قانونی طرح سوال ۲ هفته است لذا انتقاد جدی به هیات رییسه وارد است که چرا طرح در دستور کار قرار نگرفته است و هیچ پاسخی نیز از شهردار به شورای شهر انعکاس نیافته است.

موسی الرضا حاجی بگلو عضو دیگر شورا نیز در این خصوص اظهار کرد: طرح سوال از شهردار مربوط به قبل سال جدید بوده و زمان پاسخگویی آن منقضی شده است از این رو دوباره باید درخواست طرح سوال داده شود.

توجه مساله محور به حاشیه شهر مشهد

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست گفت:در بودجه امسال شهرداری به موضوع حاشیه شهر به صورت ویژه و مساله محور توجه شده و محرومیت زدایی از این مناطق در اولویت است.

فاطمه سلیمی افزود: شورای شهر طی ۲ و نیم سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه منابع انسانی داشته که تبدیل وضعیت چهار هزار نیروی ایثارگر و تبدیل وضعیت نیرو‌های پیمانی شهرداری از آن جمله است.

وی اضافه کرد: اصلاح احکام کارمندی سال گذشته در خصوص نحوه ترسیم حقوق کارمندان شهرداری و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگری نیرو‌های شرکتی از دیگر اقدامات است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تشکیل اداره امور کارگری و ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره و نیز استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان نیز از اقدامات مهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد