Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری، گفت: تعهدات وزارت صمت و ایمیدور در رابطه با پروژه دوبانده شدن مسیر تربت حیدریه، رشتخوار، خواف در فاصله بسیار کوتاه به طور کامل انجام خواهد شد، لازمه تسریع در اجرای طرح پیگیری های لازم توسط مسئولان شهرستان جهت عملی شدن تعهدات وزرات راه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ وجیه‌ الله جعفری معاون وزیر صمت، عصر امروز در بازدید و نشست با مسئولان پیمانکاری اجرای طرح دوبانده شدن مسیر،تربت حیدریه، رشتخوار، سنگان خواف، گفت: یکی از موارد که دغدغه ما در بخش ایمدیرو بوده در رابطه با تاخیر در اجرای پروژه دوبانده شدن مسیر تربت حیدریه، رشتخوار به سنگان خواف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه،  افزود: در رابطه با این پروژه تعهدات وزارت صمت و ایمیدور در فاصله بسیار کوتاه در رابطه با قسمتی که مسئولیتش بر عهده ماست به طور کامل انجام خواهد شد، و در ادامه لازمه تسریع در اجرای طرح پیگیری های لازم توسط مسئولان شهرستان جهت عملی شدن تعهدات وزرات راه هست، تا کار انشالله هرچه سریعتر پیش برود.

رییس هیات عامل ایمیدرو، یادآور شد: قطعا در بحث آبادی منطقه و زیر ساخت ها از طرف ایمیدرو و معادن کمک خواهیم کرد، چرا که وظیفه ما خدمت به مردم منطقه است، انشالله  با این کار دعای خیر مردم نیز همراه ما باشد.

در ادامه خالقداد عرب فرماندار رشتخوار به مشکل و انتظار چند ساله مردم شهرستان رشتخوار برای اجرا و سرعت گرفتن طرح دوبانده شدن مسیر رشتخوار،بحث کمربندی شهر و رفع مشکل تامین خوراک اولیه کارخانه های فولادی رشتخوار اشاره و خواستار رفع مشکلات در این حوزه شد.

حجت الاسلام حسن  جهانشیری امام جمعه رشتخوار نیز خواستار تسریع در اجرا طرح دوبانده شدن مسیر و عملی شدن تعهدات ایمیدرو در رابطه با طرح های مهم در سطح شهرستان رشتخوار شد.

شایان ذکر است که در جلسه جمع بندی و نهایی که فردا با حضور حجت الاسلام احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار برگزار می شود، جمع بندی و برنامه ریزی های لازم در رابطه با طرح‌های مربوط انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: به موازات افزایش ۱۱ درصدی مصرف توزیع پایدار سوخت و عبور موفق از بحران‌ها و شرایط سخت سوخت‌رسانی در پیک ایام مسافرت و سرمای طاقت‌فرسای زمستان، این مقدار فرآورده نفتی توسط ۵۸ هزار و ۳۶۰ سرویس نفتکش از انبار نفت منطقه به حوزه عملیاتی این منطقه و همچنین مناطق خراسان جنوبی و زاهدان ارسال شد.

 جواد بلندی افزود: از این مقدار فرآورده، حدود ۳۷۲ میلیون لیتر از مبادی حمل جنوب کشور و سایر مبادی حمل با بهره‌گیری از ظرفیت نفتکش‌های ناوگان حمل و نقل منطقه تأمین شد و بقیه از طریق خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دریافت شد.

بلندی افزود: ۲۵۵ میلیون لیتر بنزین مصرفی منطقه به وسیله نفتکش از انبار‌های نفت بندرعباس و رفسنجان تأمین شد.

وی خاطر نشان کرد: منطقه تربت حیدریه با ظرفیت بالغ بر ۲۳۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی و توان حمل ۳۱۸ دستگاه نفتکش یکی از مناطق ۳۷گانه کشور است که از جمله هشت منطقه فعال صادراتی کشور نیز محسوب می‌شود.

منطقه تربت حیدریه دارای ۶۵ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۳۳ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است که در محور مواصلاتی جنوب به شمال شرق کشور میزبان خیل عظیم زائران آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) است.

دیگر خبرها

  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر