Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@00:37:15 GMT

سعید محمد: برای ۳ قطبی شدن فضا آمدم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۵۷۵۸

سعید محمد: برای ۳ قطبی شدن فضا آمدم

همشهری آنلاین: امروز بخش هایی از اظهارات سردار سعید محمد که در یک گفتگو و البته یک جلسه بین ستادهایش مطرح کرده بود رسانه ای شد که در ادامه می خوانید

بعضی ها گفته اند این کاندیدای اقتدار گرا و نظامی آمده تا فضا رو دو قطبی کند! ولی بداننداتفاقا ما آمدیم که فضا سه قطبی شود. از گرفتاری‌های نسل جدید تماشای دعوای تکراری‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امروز امید ایران، برهم زدن این بازی، تغییر نسل مدیریتی و تحول مبتنی بر دانش است.  ۴ ماه قبل از انتخابات استعفا دادم، این نشانه صداقت است خیلی‌ها هنوز سر کارهایشان هستند ولی من این فاصله را گرفتم تا آسیبی به سپاه نرسد. حضرت امام(ره) نفرمودند نظامی‌ها حق ندارند در انتخابات کاندیدا شوند، می‌فرمایند حق ندارند وارد جریانات سیاسی شوند. رمزارزها یک ابزار است که در دوره تحریم می‌توان بیشتر از آن استفاده کرد سعی می‌کنیم دولت شرکت‌هایی را برای ماینینگ راه‌اندازی کند و سهام این شرکت‌ها را به مردم واگذار می‌کنیم از شرکت‌های خصوصی حمایت می‌کنیم که رمزارز ملی تولید شود

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی

به گزارش ورزش سه، تیم ونکوور اف‌سی با هدایت افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران توانست در اولین بازی فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر کانادا به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.
تیم ونکوور در آغاز این بازی دست به اقدام جالبی زد و با به پرواز درآوردن یک عقاب سرسفید بزرگ به مانند تیم هایی چون لاتزیو و بنفیکا، از نماد جدید خود رونمایی کرد. این یک صحنه خاص در شروع بازی بازی بود ولی در مجموع هواداران ونکوور روز عجیبی را تجربه کردند.

شاگردان قطبی در این بازی و در اواسط نیمه اول گل خوردند اما موزس دایر در دقیقه ۴۵ بازی را به تساوی کشاند. پاریس جی در همان ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم کامبک را کامل کرد. گابریل بیتار و دیوید نورمن دو گل دیگر زدند تا افشین بتواند روی نیمکت ونکوور اف‌سی فصل را مقتدرانه آغاز کند.

در سال گذشته این تیم در 28 بازی، 50 گل دریافت کرد و تنها 28 گل زد و در لیگ هشت تیمی کانادا، هفتم شد اما به نظر می‌رسد، قطبی که از مدت‌ها قبل مشتاق شروع کار از آغاز فصل بود، حالا توانسته شرایط تیمش را بهبود ببخشد.

قطبی درباره این پیروزی گفت: چیزهای خوب یک دفعه می‌آیند و چیزهای بد هم همینطور؛ سال گذشته ما روزهای بد زیادی داشتیم. اینکه بتوانیم ۴ گل به ثمر برسانیم بسیار فوق العاده است ولی امروز می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم که در هر صورت باعث ایجاد حس اعتماد به نفس در آینده تیم می‌شود و در آینده حتی می‌توانیم فوتبال بسیار بهتری بازی کنیم

صفحه سازمان حیات وحش کانادا با انتشار عکس هرکول «نام این عقاب» روی دست کالوم ایروینگ در صفحات این سازمان در فضای مجازی نوشت: امروز بعد از ظهر، هرکول، عقاب فوق ستاره ما، در ابتدای بازی ونکوور در ورزشگاه پرواز کرد. هرکول یک سفیر عالی برای کمک و الهام بخشیدن به عشق به طبیعت و حیات وحش است. به همین دلیل ما هیجان زده بودیم که او را برای این بازی به ورزشگاه برده بودیم.  قبل از اینکه او را به پرواز دربیاوریم، استادیوم را بررسی کرد و ما زبان بدن و آرامشی که داشت فهمیدیم که بسیار راحت است. او در طول مسابقه کاملا آزاد پرواز کرد. ما به این پسر فوق العاده افتخار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید