Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه لیگ فوتبال پرتغال، پورتو با درخشش ستاره ایرانی خود به یک پیروزی شیرین رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، پورتو میزبان بلننسز بود و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

در این بازی مهدی طارمی بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب تیم خود حضور داشت و باز هم درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه بر روی گل سوم با فرصت طلبی پاس گل داد تا نقش کلیدی در برد پرگل تیمش داشته باشد.   پورتو با این برد 80 امتیازی شد و در رده دوم جایگاه خود را تثبیت کرد.   طارمی در این بازی گل شماره 16 خود را به ثمر رساند و پاس گل یازدهم خود را در این فصل برای پورتو ساخت.   وی در مجموع با 27 گل و پاس گل بالاتر از سایر ستارگان حاضر در لیگ فوتبال پرتغال ایستاد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس

جانشین دنی کارواخال یکی از بهترین شب‌های فوتبالی خود را سپری کرد. 

طرفداری | عملکرد درخشان لوکاس وازکز در ال‌کلاسیکو جود بلینگام را شگفت‌زده کرد.

دیدار حساس و تماشایی تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. بالاتر از وینیسیوس جونیور و جود بلینگام، لوکاس وازکز درخشان‌ترین ستاره در آسمان سانتیاگو برنابئو بود. وازکز روی هر سه گل رئال تأثیر گذاشت، به طوری که ابتدا با زیرکی پنالتی گرفت، سپس گل‌ تساوی‌بخش کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و در نهایت با ارسال یک پاس گل تماشایی برای جود بلینگام، زمینه تکمیل کامبک شیرین تیم کارلو آنچلوتی را مهیا کرد.

عملکرد درخشان لوکاس وازکز مقابل بارسلونا را می‌توان یکی از بهترین نمایش‌های او در پیراهن رئال مادرید نامید. هواداران و بازیکنان رئال مادرید همگی از جمله جود بلینگام از عملکرد وازکز شگفت‌زده شدند و به تمجید این مدافع 32 ساله پرداختند. بلینگام با انتشار توییتی در ستایش لوکاس وازکز، او را اسطوره رئال مادرید خطاب کرد. ستاره انگلیسی در X نوشت:

لوکاس وازکز، اسطوره لعنتی.

عملکرد درخشان لوکاس وازکز مقابل بارسلونا 90 دقیقه بازی 1 گل 1 پاس گل کسب پنالتی 2 خلق موقعیت 5 بازپس‌گیری توپ 9 پیروزی در دوئل‌های زمینی 80 درصد پاس صحیح نمره 8/8 از فوت‌موب (بهترین بازیکن زمین)

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی