Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@17:47:33 GMT

جشنواره شکوه شکیبایی در استان زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۶۶۱۷

جشنواره شکوه شکیبایی در استان زنجان اجرا می شود

احمدخانی با اشاره به درخواست های کثیر برای برگزاری جشنواره شکوه شکیبایی در استان خاطرنشان کرد: امسال این جشنواره در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عصر دیروز در جمع فعالان قرآنی اظهار کرد: پیشتر توزیع اعتبارات به استان ها با توجه به فعالیت های فرهنگی و قرآنی انجام می شد ولی هم اکنون حمایت ها به صورت برنامه محور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد ربیع احمدخانی با اشاره به اینکه اعتبار تخصیصی با توجه به ظرفیت ها و طرح برنامه ها انجام می شود، گفت: باید تلاش کنیم تا برنامه های ملی مدون در استان داشته باشیم.

 

به گفته وی، در طول مدت حضور در اداره کل تلاش شده تا با ارائه طرح ها و برنامه های مختلف، اعتبارات استانی و ملی جذب شود.

 

احمدخانی از بررسی مشکلات حوزه قرآن در استان خبر داد و گفت: این بررسی ها براساس اولویت بندی به معاونت قرآن و عترت وزارتخانه متبوع اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به پیگیری بیمه فعالان قرآنی نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می شود تا افراد فاقد بیمه تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

 

وی به برنامه های قرآنی به اجرا درآمده در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری با عنوان معراج به عنوان یک جشنواره ملی، برگزاری جشنواره «رمضان» و «بهار قرآن» از جمله آنهاست.

 

این مقام مسئول همچنین از برگزاری جشنواره کودک و نوجوان در استان خبر داد و گفت: تلاش می شود تا استان به دبیرخانه ملی این جشنواره تبدیل شود و همه ساله این برنامه در سطح ملی برگزار شود.

 

احمدخانی با اشاره به درخواست های کثیر برای برگزاری جشنواره شکوه شکیبایی در استان خاطرنشان کرد: امسال این جشنواره در استان اجرا می شود.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: شکوه شکیبایی بیمه فعالان قرآنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزاری جشنواره برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدرضا طبیبی با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان امسال با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، گفت: به همین مناسبت در منطقه 2 شهرداری اصفهان 12 برنامه با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و فرهنگسراها برگزار می‌شود که از این میان 5 رویداد ویژه است.

وی افزود: در همین راستا، رویداد «رسم دیرین» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای روز 6 اردیبهشت از ساعت 17 در بوستان قلمستان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان گفت: «شهر زندگی 1»، جشنواره عکس از زیبایی‌های محلات منطقه 2 است که نخستین دوره آن به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و مراحل بعدی به مناسبت‌ها و با موضوعات متنوع شهری برگزار خواهد شد.

وی شعار این رویداد را «شهر زندگی، محله زندگی» با تاکید بر ضرورت زیست پذیری محلات دانست و خاطرنشان کرد: نخستین دوره این جشنواره 9 محله از محله های قدیمی منطقه شامل آفاران، برزان، ولدان، مشکین و جاوان در شمال و بابوکان، رسالت، دهنو و بختیاردشت را به تصویر می کشد و در دوره های بعدی، موضوعاتی از جمله بزرگان و آئین‌های محلات و... محور جشنواره خواهد بود.

طبیبی با اشاره به رویداد «اصفهان جان» گفت: این رویداد نیز شامل روایت‌گری اصفهان در قالب نقالی و به صورت میدانی است و از 3 تا 6 اردیبهشت از ساعت 17 در محلات بابوکان، رسالت، دهنو و قلمستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای این هفته بیان کرد: سایر رویدادها در مراکز فرهنگی منطقه برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختتامیه «جشنواره نمکدون» در فرهنگسرای سراج، شب شعر جاوان و اصفهان فیروزه‌ای در فرهنگسرای معلم، مسابقه زیباترین تعریف از اصفهان با عنوان «نگاه اصفهانی»، معرفی کتاب بانوان شیعه، اردوی اصفهان گردی و سینما اسوه اشاره کرد.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری هفته فرهنگی محله دهنو خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان، برنامه‌های مربوط به هفته فرهنگی دهنو با تأخیر و از 19 تا 21 اردیبهشت برگزار می‌شود. در همین راستا، رویداد «باغ نو -ده نو» به عنوان پیش مقدمه رویدادهای هفته فرهنگی دهنو برنامه‌ریزی شده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان