Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، «حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن» عنوان گزارشی بود که خبرگزاری فارس به مشکلات نایسر پرداخت و از دردهای ریشه‌دار مردمانی گفت که سال‌های سال است زندگی را به کامشان تلخ کرده است.

آنان که به قول خودشان نه شهرنشین و نه روستانشین محسوب نمی‌شوند و با وجود جمعیت بالای 70 هزار نفر، همواره از دید مسئولان پنهان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش ساخت‌وسازهای غیرمجاز، وجود انشعاب‌های غیرمجاز برق، مشکلات زیرساخت‌های آموزشی، نبود فضای سبز، مشکلات آب و فاضلاب، کوچه‌های ناهموار و خاکی، خیابان‌های شلوغ و پُرتردد، بهسازی نشدن معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی و ...دردهایی بود که در قالب این گزارش از طریق این رسانه‌ به گوش مسئولان رسید.

با گذشت چند ماه از درج این گزارش شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این ناحیه منفصل شهری هستیم تا جاییکه نایسر از حاشیه به متن آمده و روی ریل توسعه قرار گرفته است.

17 اسفند ماه سال گذشته در پیگیری خبرگزاری فارس حشمت‌اله صیدی از رفیوژه وسط بلوار امام شافعی (بلوار اصلی نایسر) به متراژ قریب به 3 هزار مترمربع و همچنین احداث 6 هزار مترمربع فضای سبز در رفیوژه وسط خیابان دکل و احداث فضای سبز در این منطقه منفصل شهری خبر داد و گفت: علاوه بر احداث فضای سبز، عملیات تسطیح و آماده‌سازی چندین معبر اصلی برای آسفالت و بهسازی نظیر خیابان دکل و حیران در حال انجام است، دوم اردیبهشت ماه امسال نیز بهسازی 18 هزار مترمربع از بلوار دکل نایسر آغاز شد.

و 19 اردیبهشت ماه جاری هم عملیات اصلاح هندسی دو بلوار در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج به منظور جلوگیری از تصادفات و کاهش و روان سازی ترافیک اجرا شد.

فرشاد منبری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج در تازه‌ترین خبرها در مورد انجام عملیات‌های بهسازی در این ناحیه منفصل شهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: خیابان گاز واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر ساماندهی می شود.

وی گفت: خیابان گاز یکی از خیابان‌های واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر بوده که در مسیر دسترسی به شهرک‌های اطراف آن واقع شده است.

 رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج از اجرای عملیات ساماندهی معبر اصلی دسترسی به شهرک فرهنگیان در این ناحیه منفصل شهری خبر داد و گفت: اتصال باند رفت بلوار گاز در راستای روان‌سازی ترافیک در هنگام عبور و مرور و دسترسی آسان به شهرک فرهنگیان و بلوار اصلی گاز از اهداف اصلی اجرای این پروژه است.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام عملیات ساماندهی این معبر 3 هزار و 800 مترمربع تسطیح و رگلاژ، 720 مترمکعب خاکبرداری، 350 مترطول جدول‌گذاری به صورت کانیوا و 3 هزار و 800 مترمربع تهیه و اجرای لایه اساس و زیراساس در دو لایه صورت گرفته است.

منبری اظهار داشت: 3 هزار و 800 مترمربع از این معبر با 650 تن آسفالت، بهسازی و ساماندهی شده است.

انتهای پیام/233/71

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای شهری سنندج فضای سبز ساماندهی ناحیه منفصل شهری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند

رسانه‌های اسرائیلی، صبح امروز (دوشنبه)، خبر دادند چند شهرک‌نشین در غرب قدس اشغالی با خودرو زیر گرفته شده‌اند.

به گزارش فارس، منابع اسرائیلی خبر دادند دست‌کم ۲ شهرک‌نشین به دنبال این اقدام در نزدیکی ایستگاه اتوبوس‌ها در غرب قدس زخمی شده‌اند.

برخی منابع اسرائیلی می‌گویند هنوز انگیزه این اقدام معلوم نیست؛ با این حال، برخی منابع دیگر گزارش داده‌اند که در محل انجام این اقدام سلاح کشف شده است.

نیرو‌های امنیتی رژیم اسرائیل به‌سرعت به محل اعزام شده‌اند و در حال جست‌وجو برای یافتن مجری یا مجریان این عملیات هستند.

بالگرد‌های اسرائیلی نیز به محل ارسال شده‌اند و در تلاش برای شناسایی و به دام انداختن عوامل این عملیات هستند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشید
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشد