Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: سال گذشته ۵۸ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در استان تکمیل و احداث شد که مهمترین اهداف و رسالت این نهاد تامین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد است.

رضا خواجه ای  افزود: تاکنون ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین یک‌هزارو ۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به طراحی ۷۶۸ واحد مسکونی به مساحت ۱۱۶ هزارو ۸۷۰ مترمربع در طی یک سال گذشته از سوی این نهاد اشاره کرد و گفت : شروع به ساخت پروژه های جدید در قالب طرح اقدام ملی و مسکن محرومین به تعداد یکهزارو ۵۶  واحد در سطح استان از دیگر اقدامات این نهاد به شمار می آید.

این مسوول ادامه داد: واحدهای مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۹۶ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره و ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج از جمله پروژه هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: تامین مسکن گامی مهم در دستیابی به توسعه پایدار است که در زمان حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به طوری که در راستای سیاست ها و راهبردهای توسعه ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکردها و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.

به گفته این مسوول، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی چهار دهه منشا خدمات فراوانی در تامین مسکن، خدمت رسانی به روستاییان و محرومیت زدایی داشته و نماد توسعه و خدمت بی منت در مناطق محروم به شمار می آید که در همه شرایط بدون وقفه کار خدمتگزاری به شریفترین اقشار جامعه را برعهده داشته است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی

دریافت 43 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6085899

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت