Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید صالح فاضلی رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری امتحان‌های نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم در این شهرستان با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف در حوزه‌های امتحانی یا سرپیچی از اصول بهداشتی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در برگزاری امتحان‌های حضوری استفاده از ماسک، رعایت فاصله گزاری، پرهیز از تجمع پیش و پس از امتحان و برگزاری امتحان در زمان بندی مناسب باید در دستور کار قرار بگیرد، افزود: والدین در این زمینه هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

فاضلی اظهار داشت: از دانش آموزان خواهشمندیم پس از آزمون از تجمع در حیاط مدرسه، حوزه‌های امتحانی و خارج از محل خودداری کنند و تبادل نظر‌ها و سایر ارتباطات را از طریق فضای مجازی برقرار کنند تا بتوانیم روز‌های امتحان را به خوبی و بدون هیچگونه ابتلا به کرونا ویروس پشت سر بگذاریم.

براساس اعلام و ابلاغ وزارت آموزش و پرورش، برگزاری امتحان‌های پایه نهم و دوازدهم در سراسر به صورت حضوری و سایر مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و آنلای برگزاری می‌شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش برگزاری امتحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  وزیری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تمام تمهیدات برای هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات نهایی اندیشیده شده است.
وی افزود: امسال برای اولین بار کتاب راه نهایی که مجموع ۵ سال امتحان نهایی سال‌های قبل است  تدوین و در اختیار دانش آموزان استان قرار گرفته شده است.
وی به هفته بزرگداشت مقام معلم هم اشاره کردو گفت: قرار است در هفته معلم از ۱۱ معلم نمونه استان و ۳ معلم نمونه کشوری قدردانی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


استاندار سمنان هم در این جلسه به اهمیت برگزاری امتحانات نهایی در ۳ پایه متوسطه دوم اشاره کردو از دست اندرکاران حوزه آموزشی خواست تمام امکانات و تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات نهایی دانش آموزان که تاثیر بسیاری در آزمون سراسری دارد بکار ببندند.
محمد رضا هاشمی همچنین به طرح نماد آموزش و پرورش هم اشاره کردو گفت: در قالب این طرح کنترل و کاهش میزان بروز اهنجاری‌ها و دیگر آسیب‌های اجتماعی در جامعه از طریق مدارس دنبال می‌شود.
در طرح نماد دانش آموزان و خانواده هایشان از نظر شاخص‌هایی مثل فقر، خشونت، کودک آزاری، خودکشی، اعتیاد، فضای مجازی ارزیابی می‌شوند.
در این جلسه درباره طرح (الف تا) هم مطالبی عنوان شد.
این طرح که همان الفبای تحول آموزش و پرورش است با هدف گردآوری ایده‌ها و تجارب میدانی معلمان و ایجاد بانک اطلاعاتی ایده‌های فرهنگیان ایجاد شده است.
در استان سمنان هم تاکنون یک هزار و ۲۸۹ فرهنگی ایده‌ها و تجارب تحول آفرین خود را ثبت کرده اند و قرار است نمایشگاهی در این زمینه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد