Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@15:14:37 GMT

تابلو ارز دیجیتال امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ چگونه بود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۱۰۲

تابلو ارز دیجیتال امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ چگونه بود؟

 

به گزارش بورس تابناک، ارز‌های دیجیتال روز گذشته به معنای واقعی سقوط را تجربه کردند و حتی بیت کوین به عنوان رهبر این بازار نصف ارزش خود از سقف را از دست داد و به کانال ۳۰ هزار دلار وارد شد.  

نقشه امروز بازار ارز دیجیتال چگونه بود؟ دلیل ریزش ها چه بود؟ چه کسانی باعث سقوط بازار ارزهای دیجیتال شدند؟ آخرین توئیت ایلان ماسک چه بوده است؟ 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه ارز دیجیتال بیت کوین ایلان ماسک نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران میثم شهبازی، دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» که در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، درباره جزئیات این رویداد گفت: جشنواره در دو بخش ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده شناسایی، معرفی و تقدیر خواهند شد.

عضو هیأت علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران افزود: مخاطبان و جامعه هدف این رویداد، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کل کشور هستند.

به گفته دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار»، علاقمندان می‌توانند از طریق درگاه itm.ut.ac.ir نسبت به ارسال ایده‌ها و طرح‌های خود اقدام کنند و طرح‌های برگزیده با اعطای جایزه و پرداخت تسهیلات از صندوق‌های مرتبط با حوزه علم و فناوری حمایت می‌شوند.

شهبازی اعلام کرد: ارسال ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه از زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده و در پی درخواست تعداد قابل توجهی از علاقمندان و صاحبان ایده، زمان دریافت طرح‌ها تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شد و اختتامیه این رویداد ۲۵ اردیبهشت ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081285

دیگر خبرها

  • نخستین جایگزین بیت کوین
  • نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»، فصل جایگزین‌های بیت کوین
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند
  • دو میم کوین محبوب شیبا اینو و دوج کوین؛ بررسی تفاوت های آنها