Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:32:08 GMT

مدعی کفش طلا، آلزایمر گلزنی گرفته است!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۵۸۵

مدعی کفش طلا، آلزایمر گلزنی گرفته است!

مهاجم نیم‌فصل اول ماشین‌سازی تبریز، اصلا نتوانسته درخشش خود در این تیم را در جمع شاگردان رسول خطیبی تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از بمب‌های نقل و انتقالات زمستانی پیمان بابایی مهاجم 28 ساله و گلزن ماشین‌سازی تبریز بود که با سابقه به ثمر رساندن 6 گل در نیم فصل نخست با پیراهن ماشین‌سازی، مشتریان دست به نقدی از جمله استقلال و پرسپولیس داشت اما او در نهایت تصمیم گرفت تا زیرنظر رسول خطیبی در تراکتور فوتبال خود را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این‌حال اما هیچگاه بابایی نتوانست ذره‌ای از نمایش درخشان خود در روزهای حضورش در ماشین‌سازی را در تراکتور تکرار کند و روند نزولی عجیبی را در پیش گرفت؛ چرا که بابایی از زمان پیوستن به تراکتور در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی با نظر خطیبی به میدان فرستاده شد اما نه گلزنی و نه گلسازی در کارنامه بابایی در نیم‌فصل حضورش در تراکتور دیده نمی‌شود.

 

او در مصاف با سپاهان در هفته هجدهم پنالتی به دست آورد و فرصت طلایی داشت علاوه بر اینکه بازی را مساوی می کند، با گلزنی دوباره مقابل سپاهان در لیگ بیستم، پس از درخشش در نیم‌فصل مقابل این تیم با پیراهن ماشین‌سازی، به طلسم گل‌نزدن‌های خود در پیراهن تراکتور پایان دهد که این اتفاق رخ نداد و او پنالتی را از دست داد تا روند عجیبی را بابایی طی کند؛ بازیکنی که احتمال آن می‌رفت که در پایان لیگ بیستم بتواند کفش طلای لیگ را از آن خود کند اما به یکباره روند گلزنی‌های او نیز متوقف شد.

تراکتور پیمان بابایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور پیمان بابایی ماشین سازی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجزی از جنس هنر در گردهمایی «وعده صادق» فرزندان وطن

شامگاه گذشته اهالی هنر در پاسداشت عملیات غرورآفرین وعده صادق در حوزه هنری گرد هم آمدند.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از انجام عملیات غرور آفرین وعده صادق و برخی اظهارنظرها در این زمینه، اهالی فرهنگ و هنر در پاسداشت این پاسخ دندان شکن به رژیم صهیونیستی، در حوزه هنری گرد هم آمدند.

در این گردهمایی که با اجرای فاطمه افشاریان مجری تلویزیون و حضور برخی شعرا، چهره‌های فرهنگی و هنری کشور برگزار شد، حاضران به اهمیت و خط قرمز بودن امنیت کشورمان تاکید کردند و در بخش‌های مختلف برنامه تعدادی از شعرا از جمله احمد بابایی، میلاد عرفان پور سروده‌هایی در این زمین را برای حاضران خواندند.

احمد بابایی قبل از خواندن سروده‌اش، درباره سرودن منظومه جدیدش اظهار گرد: من چندی پیش باخبر شدم که قرار است با پیکر یکی از شهیدان کنسولگری ایران در اسلامشهر وداع کنند؛ با افتخار به این برنامه وداع مشرف شدم که جمعیت عظیمی هم در آن شرکت کرده بودند. آن زمان و با آن اتفاق شروع کردم به سرودن منظومه‌ای که خدا را شکر با عملیات دیشب این منظومه هم به پایان رسید.

پس از آن مدرس زاده شاعر طناز کشورمان ۷ رباعی با زبان طنز برای حاضرین خواند؛ همچنین امیر حقیقت خواننده قطعه‌ای اجرا کرد و یکی از نویسندگان کشورمان نیز داستانکی را تقدیم سردار شهید حسن طهرانی مقدم کرد.

در این گردهمایی چهره‌هایی همچون هادی مقدم دوست، خیرالله تقیانی پور، کوروش زارعی، محمدرضا باقری، ناصر فیض، محمود کسبی حاضر در این مراسم بودند.

کد خبر 744688

دیگر خبرها

  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • هوش مصنوعی به درمان آلزایمر کمک خواهد کرد؟
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین
  • رجزی از جنس هنر در گردهمایی «وعده صادق» فرزندان وطن
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • هت‌تریک هجومی عبدی برای گلزنی به ذوب آهن