Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@02:51:32 GMT

افتتاح فاز نخست مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۶۶۹

افتتاح فاز نخست مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار در اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: فاز نخست مجتمع صنفی خواروبار با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان هفته آینده مورد بهره‎برداری قرار می گیرد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی این سازمان در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»، اظهار کرد: ساماندهی مشاغل شهری امری ضروری است و وظیفه اصلی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، ساماندهی اصناف مزاحمی است که در سطح شهر به مرور زمان استقرار یافته و مشکلات و مزاحمت‌هایی برای مردم به وجود آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز یکشنبه شاهد افتتاح مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار در میدان مرکزی میوه و تره بار هستیم که فاز نخست آن افتتاح و فاز دوم کلنگ زنی می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: فاز نخست مجتمع صنفی شامل ۴۵ سوله است که قصد داریم واحدهای صنفی خیابان‌های صارمیه، جهاد و ولیعصر را در این مجتمع ساماندهی و مستقر کنیم.

وی با بیان اینکه فاز دوم شامل ۶۶ واحد است که عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز خواهد شد، ادامه داد: با استقرار واحدهای صنفی در این مجتمع میدان میوه و تره بار را به قطب خشکبار در مرکز کشور تبدیل و طی سال‌های آتی بتوانیم توسعه آن را رقم بزنیم.

مجیری اظهار کرد: مجموعه‌ای دیگر که در شهرک نیک‌اندیش روز یکشنبه به بهره برداری می‌رسد شامل ۴۰ واحد کارگاهی تحت عنوان بلوک‌های x,y,z است و این کارگاه‌ها برای واحدهایی که در سطح شهر برای آنها تشخیص مزاحمت داده می‌شود با اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرک نیک‌اندیش واحدهای تراشکاری، در و پنجره سازی و ام دی اف کاری و مشاغلی که در سطح شهر آلاینده بوده و مزاحمت برای مردم ایجاد می‌کنند، مستقر خواهند شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: این واحدهای صنفی از طریق مزایده به افراد واگذار می‌شود، اما به اصنافی که مشکل مزاحمت داشته باشند بر اساس آئین نامه مشوق‌های فروش به صورت تقسیطی واگذار می‌کنند؛ به طور مثال ۳۰ درصد نقدی و مابقی در ۴۸ قسط واگذار می‌شود تا انگیزه‌ای برای استقرار واحدها در محل جدید باشد.

کد خبر 494881

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هر یکشنبه یک افتتاح سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان پروژه هاي عمراني افتتاح پروژه های عمرانی شهر خوار و بار ساماندهی مشاغل کلانشهر شهرداری اصفهان محمد مجیری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساماندهی مشاغل شهری سازمان میادین میوه و تره بار مجتمع صنفی فاز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: طرح ویژۀ نظارت و بازرسی در دو مرحلۀ هدفمند ویژه ماه مبارک رمضان و پایان سال و نوروز با حضور ۱۰۵ نفر بازرس متخصص و ۲۵۰ نفر بازرس افتخاری از نهم اسفندماه در دستور کار بازرسان اصناف استان قرار گرفت.
جواد محمدی فشارکی افزود: در مدت اجرای این طرح، ۳۵۸۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در استان محقق شد که منجر به تشکیل ۱۰۹۶ پرونده تخلف و ارسال آن به اداره تعزیرات حکومتی استان شد.
وی گفت: این بازرسی‌ها در مقایسه بامداد مشابه قبل با وجود افزایش ۱۱۲ درصدی بازرسی‌ها از صنوف مورد هدف در این طرح، ۹ و نیم درصد تخلفات متصدیان واحد‌های صنفی کاهش داشته که نشان دهنده رعایت بیش از پیش قانون و قرار گرفتن بیشتر کسبه در چهارچوب قانونی نظام صنفی است.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان افزود: تخلفات متصدیان واحد‌های صنفی بیش از ۳۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.
جواد محمدی فشارکی گفت: درج نکردن قیمت، گرانفروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم ارائه فاکتور‌های خرید و فروش کالا و خدمات جزء بیشترین تخلف اصناف در این ایام بوده است که بازرسان اصناف استان با حضور در سطح عرضه، با متخلفان صنفی برخورد قانونی لازم را کردند.
محمدی فشارکی افزود: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه‌های ارتباطی: تلفن‌های ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲، ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و لینک شکایات و گزارشات مردمی در وب سایت به نشانی www.bazresiasnafisf.ir به واحد بازرسی و ستاد خبری مدیریت در استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از ۱۵ اردیبهشت ماه در سنندج
  • وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان
  • تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است