Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فرشاد فرجی پس از پایان جلسه کمیته انضباطی در ارتباط با اتفاقات پایانی دربی ۹۵ اظهار داشت: جلسه جامع و کاملی بود و من فکر نمی‌کردم جلسه جو سنگینی داشته باشد. صحبت‌هایی شد که به ما نشان دهند که فوتبال ایران هنوز زیبایی خودش را دارد و برخوردهای ما شاید زشت باشد. از این بابت شرمنده هستم که الان در اینجا حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر مردم از رفتار ما آزرده خاطر شدند از آنها عذرخواهی می‌کنم. از آقای بهزاد غلامپور هم در اول جلسه عذرخواهی کردم. اصلا چیز خاصی نبود. جوی که پیش آمد و هجمه‌هایی که شکل گرفت به نظرم تا این حد نبود. ما امروز آمدیم و آقای حسن زاده به ما راهکارهای مناسب نشان داد و اینکه چگونه رفتارهای مناسبی داشته باشیم. ان شاءالله از این به بعد رفتارهایی بدین شکل از ما نخواهید دید. از رفتارهای دربی هم ناراحتم و هم عذرخواهی می کنم. امیدوارم چنین صحنه هایی دیگر در فوتبال خودمان شاهد نباشیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص اینکه توصیه‌اش در رابطه با کم شدن تنش‌های پایان فصل به هواداران تیم های حاضر در کورس قهرمانی چیست، ادامه داد: قطعاً فشارها بر بازیکن وارد خواهد شد ولی سعی کنند که آرامش خود را حفظ کنند.طرفداران سعی کنند آرامشی ایجاد کنند که بازیکن در بازی ها بتواند توان فنی خود را نشان دهد. به نظرم کُری خوب است اما هر چیزی یک حد و حدوی دارد و خواهش دارم که این مسائل به بی ادبی و بی احترامی کشیده نشود. کُری جای خودش را دارد و برخی فکر می‌کنند که بازیکنان استقلال و پرسپولیس با هم دشمنی دارند. ما همه با هم رفیق هستیم و در چارچوب زمین با هم کری داریم ولی بی احترامی نمی کنیم. امیدوارم در کری‌ها به هم بی احترامی نکنیم.

فرجی در خصوص اینکه چرا در فوتبال ایران بازیکنان مدام با داور صحبت می کنند، گفت: درگیری با داور نیست. شاید از بیرون اینگونه به نظر برسد که بازیکنان با داور بر سر صحنه ها درگیر می‌شوند اما این گونه نیست. بی احترامی به داور نیست و همه آن به خاطر حساسیت بازی رخ می‌دهد. قطعا بازیکن دوست دارد که تیمش بهترین نتیجه را بگیرد و شاید حساسیت این صحنه را رقم می زند ولی این صحبت‌ها با داور تا یک حد و حدودی مشکلی ندارد. اگر این رفتار نیز بیش از اندازه شود خوب نخواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بی احترامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم

آفتاب‌‌نیوز :

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بعد از شادی گل منشوری دانیال اسماعیلی فر، این بازیکن یک بازی از همراهی تیمش محروم شد. این درحالی است که بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی و مقابل آلومینیوم برگزار خواهد شد و خیلی‌ها فکر می‌کردند دانیال در این بازی غایب است. با این حال در حکم کمیته انضباطی آمده این بازیکن در لیگ برتر محروم است و بازی حساس مقابل سپاهان را از دست خواهد داد. دیداری که برای پرسپولیسی‌ها بسیار مهم خواهد بود و آن‌ها یکی از بهترین‌های خود در نیم فصل دوم را در اختیار نخواهند داشت.

وحدت هنانوف و فرشاد فرجی دو بازیکنی هستند که توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را دارند و یکی از آن‌ها جانشین اسماعیلی فر در بازی با سپاهان خواهند شد. هنانوف مدت‌ها مصدوم بوده و برای پرسپولیس به میدان نرفته است. این بازیکن چند پسته چند روزی است که به تمرینات پرسپولیس برگشته، ولی هنوز شرایط بازی کردن از ابتدا را ندارد. از همین رو اوسمار سرمربی پرسپولیس از کادر پزشکی تیمش درخواست کرده که این بازیکن را هر طور شده برای بازی با سپاهان آماده کنند تا در صورت لزوم از وحدت در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس استفاده شود.

گفتنی است در صورتی که وحدت به این بازی نرسد، فرشاد فرجی به عنوان مدافع راست قرمز‌ها به میدان خواهد رفت و جانشین دانیال خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است