Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@16:46:03 GMT

حاج حسین یکتا: شب‌های قدر انقلاب اسلامی در پیش است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۹۲۵۵

حاج حسین یکتا: شب‌های قدر انقلاب اسلامی در پیش است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حاج‌حسین یکتا ظهر امروز در گردهمایی بزرگ دانشجویی استان گلستان اظهار کرد: خیلی از کسانی که پای کار انقلاب ایستادند، آن را به ثمر نشاندند و از آن در برابر فتنه‌های داخلی و جنگ تحمیلی دفاع کردند جوانان بودند پس برادران و خواهران قدر این ایام زندگی را بدانید و خودتان را دست کم نگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب سال‌هاست در انتظار شکل‌گیری دولت جوان، مومن و انقلابی هستند و ما امروز موظف هستیم تا جایی که می‌توانیم در این عرصه کار کنیم.

راوی برجسته دفاع مقدس یادآور شد: امام زمان (عج) جایی در تاریخ ایستاده است، او نخواهد آمد مگر آنکه ما به حضرت برسیم و ظهور ایشان را رقم بزنیم و به نقطه رهایی دست پیدا کنیم.

یکتا تاکید کرد: خود را برای یک ماموریت مهم که پیش روی شماست آماده کنید چراکه شب‌های قدر انقلاب اسلامی نزدیک است.

وی خاطرنشان کرد: ما پا به این عرصه گذاشته‌ایم تا ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم ‌پس اگر در این راه پا کج بگذاریم باید در آخرت پاسخگوی شهدا باشیم.

انتهای پیام/2307/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حاج حسین یکتا شب های قدر ادامه دهنده راه شهدا راوی دفاع مقدس گردهمایی بزرگ دانشجویی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرمشهر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.

هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان