Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر آشوری ، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* هشت محور به دلیل کاهش ایمنی در مسیر مسدود است

وی تصریح کرد: در حال حاضر آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)، ‌جاده رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد،‌ جاده شهداد-نهبندان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده پونل-خلخال، محور خرم‌آباد-پل دختر، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 و محور فرعی شمشک-دیزین، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق ‌2309 دستگاه ترددشمار ‌

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2309 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 4.6 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* ترافیک در محورهای هراز و کندوان و فیروزکوه

آشوری درباره وضعیت تردد خودرو در جاده های تهران - شمال تصریح کرد: در حال حاضر در آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال، در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

وی از بروز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر ‌جنوب به شمال‌ محدوده‌های تونل کندوان و پل زنگوله و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر ‌جنوب به شمال‌ محدوده دماوند خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها افزود: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر ‌جنوب به شمال‌ محدوده‌های پلور و آب اسک و ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران-پردیس محدوده‌ جاجرود پردیس، بومهن و رودهن نشان می‌دهد.

آشوری درباره وضعیت جوی جاده‌ها بیان کرد: در حال حاضر در جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین و آزادراه کرج-تهران

وی ‌از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین حدفاصل پل فردیس تا گلشهر و
- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده وردآورد خبر داد.

*‌ ثبت بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-قزوین‌ در شبانه‌روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-قزوین‌ با 89 هزار تردد آزادراه کرج-تهران با 88 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 84 هزار تردد ثبت شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ترافیک نیمه سنگین آزادراه تهران سنگین در محور آزادراه کرج حال حاضر جاده ها کرج قزوین راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر،  سنگین و عکس آن  نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی