Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@03:10:57 GMT

کشف زمین خواری ۴۵ میلیارد ریالی در چالوس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۹۲۸۴

کشف زمین خواری ۴۵ میلیارد ریالی در چالوس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حصارکشی وتفکیک غیر قانونی زمین‌های ملی و جنگلی در مناطق ییلاقی مرزن آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران، افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه متهم را که با حصارکشی در ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی و جنگلی وتفکیک آن جهت فروش واحداث ویلا، این زمین‌ها را به تملک خود در آورده بود شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: پس از هماهنگی قضائی با همکاری ماموران انتظامی و و اداره یگان حفاظت منابع طبیعی غرب استان حصار‌های ایجاد شده در اطراف زمین‌های مورد نظر تخریب شد.

سرهنگ خسروی ارزش زمین‌های آزادشده از چنگ متهم را براساس نظر کارشناسان، ۴۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی زمین خواری مرجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای ماهفرخان شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین‌خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید کرد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6086913

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد