Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه ولیعصر (عج) امروز در رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران خوزستان گفت: جهادگران با توجه به پیش رو بودن تابستان گرم خوزستان برای تامین کولر محرومین برنامه ریزی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) امروز در رزمایش 23 هزار نفری جهادگران خوزستان اظهار داشت: یکی از ظرفیت های مهم بسیج خوزستان نیروهای جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نیروهای جهادی در موقع نیاز همواره در کنار مردم بوده و در خوزستان کارنامه درخشان و پررنگی دارند و این نشان از فرهنگ بالای جهاد در بین مردم و بسیجیان است.

سردار شاهوار با اشاره به رویکرد نیروهای جهادی استان در تابستان گفت: جهاد باید در تمام عرصه ها تعریف شود بویژه اینکه اکنون تابستان گرمی در پیش داریم و لازم است از الان برای این گرما و قطعی احتمالی برق تدبیر شود.

وی اظهار داشت: مردم و بویژه محرومین در اولویت نیروهای جهادی است و باید سریعا ارزیابی شود و اگر نیاز به دستگاه خنک کننده است، سریع تامین شود.

کارآفرینی به سبک گروه‌های جهادی؛ اشتغال‌زایی برای 220 نفر از زنان سرپرست خانوار در شیرازرئیس سازمان بسیج اصناف خبر داد: خدمت‌رسانی 400 گروه جهادی تخصصی بسیج اصناف به مناطق محروم

این مقام مسئول بیان داشت: در این رزمایش، یکی از اقدامات در زمینه تعمیر کولر است که بسیار ارزنده است. باید بتوانیم آمادگی لازم برای روزهای دشوار داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: در این رزمایش مسئله صرفه جویی در مصرف برق یکی دیگر از مسایلی است که مدنظر بود که  می تواند در بهینه سازی مصرف برق موثر باشد.

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: از اواخر اردیبهشت ماه امسال پرواز‌های زائران خوزستانی به سرزمین وحی آغاز خواهد شد.

محمد امین یاقوت افزود: در حج تمتع امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به همراه عوامل ستادی و کادر درمانی  در قالب ۲۵ کاروان اعمال و مناسک حج را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمامی زائران خوزستانی مدینه قبل هستند، اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران استان در سرزمین وحی فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت خوزستان بیان کرد: عملیات بازگشت زوار خوزستانی سرزمین وحی از اوایل تیر ماه انجام خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است