Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@18:09:57 GMT

پشت پرده عدم اعلام لیست تیم ملی چیست؟!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۰۸۶۸

پشت پرده عدم اعلام لیست تیم ملی چیست؟!

​قرار بود امروز لیست تیم ملی برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی اعلام شود اما این اتفاق رخ نداده است.

 به گزارش برنا؛ حدود ۴۷ بازیکن تیم ملی برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برگزیده شده و حتی واکسن‌ کرونا زده  اند اما تا این لحظه از اعلام رسمی لیست‌تیم‌ملی خودداری شده است.

 طبق شنیده ها پرسپولیس با 7 بازیکن بیشترین سهمیه را در لیست تیم ملی دارد و استقلال هم از3 سهمیه برخوردار است اما باید دید آیا فرشید اسماعیلی که در بازی‌های اخیر خوش درخشیده در لیست تیم ملی هست یا نه؟ حدود ۲ هفته قبل مسئولان تیم ملی اعلام کرده بودند روز سی ام اردیبهشت ماه لیست اعلام می شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی تیم ملی قصد دارد چهارم خرداد ماه در کیش اردو برگزار کند و بازیکنان هم پس از بازی‌های روز دوشنبه لیگ برتر به اردوی کیش اضافه می‌شوند.

 اسکوچیچ باید از میان ۴۷ بازیکنی که به اردو دعوت می‌شوند، در نهایت حدود ۲۳ بازیکن را برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی با خود به بحرین ببرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی مقدماتی جام جهانی پرسپولیس استقلال لیگ برتر بحرین استقلال پرسپولیس تیم ملی جام جهانی کیش اردو لیست لیست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه رم قصد دارد مجموع دستمزدهای پرداختی را کاهش دهد و به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، قرارداد روی پاتریسیو را که در انتهای ژوئن به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد کرد.

به نقل از ورزش سه این روزنامه ایتالیایی تایید کرده که پاتریسیو تنها خروج قطعی رم نخواهد بود و همچنین رناتو سانچس را که به صورت قرضی از پاری سن ژرمن حضور دارد، به پاریس می‌فرستند.

پاتریسیو پس از اخراج ژوزه مورینیو و انتخاب دانیله ده‌روسی، جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داده و مایله اسویلار به جای او در ترکیب قرار گرفته است.

اسویلار مورد توجه ده روسی بوده و عملکرد قابل قبولی هم داشته است. او در کمک به تیمش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تعیین کننده بود و 2 ضربه پنالتی را مقابل فاینورد مهار کرد.

همچنین رناتو سانچس هم فصل بدی را پشت سر گذاشته که به شدت با مصدومیت و آسیب‌ها درگیر بوده است. او این فصل در مجموع تنها 232 دقیقه در زمین حضور داشه است. یعنی او فقط 10 بازی انجام داده و در برتری 7-0 امپولی هم تنها گل خود را برای رم به ثمر رساند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888328

دیگر خبرها

  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • (عکس) گروه‌بندی یورو ۲۰۲۴ تکمیل شد؛ لیست تیم‌ها را ببینید!
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد
  • دروازه‌بان نساجی از لیست خارج شد
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است