Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربیننده ترین قیمت انواع زعفران در بازار (۱۴۰۰/۰۲/۲۹) + جدول قیمت انواع قهوه در بازار؟ + جدول قیمت جدید گوشت بوقلمون در بازار (اردیبهشت۱۴۰۰) + جدول قیمت آب معدنی در بازار (اردیبهشت۱۴۰۰) + جدول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت رب گوجه فرنگی انتخابات ۱۴۰۰ جدول قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بیش از ۹ هزار تن در گلخانه‌های هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد رضا شیخ‌زاده افزود: این موضوع، اشتغال حدود ۲ برابری نسبت به قبل از ۱۴۰۰ را نشان می‌دهد.
وی، بهره‌وری در بخش کشاورزی و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای را یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و اولویت‌های وزارت جهادکشاورزی بیان کرد و گفت: امسال۲۰۰ هکتار کشت گلخانه‌ای دیگر نیز در سطح استان در حال ساخت است.
شیخ زاده افزود: سطح زیرکشت محصولات گلخانه‌ای در استان ۹۲۶ هکتار است که سالانه۲۰۰ هزار تن فلفل رنگی، گوجه فرنگی، خیارسبز و بادمجان تولید می‌کنند.
وی گفت: شهرستان‌های حاجی‌آباد، میناب و رودان از مناطق مهم تولید محصولات گلخانه‌ای در هرمزگان هستند.
مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان افزود: در شهرستان‌های رودان و میناب بیشتر فلفل دلمه‌ای رنگی و در حاجی آباد نیز گوجه فرنگی کشت می‌شود.

بیشتربخوانید:حاجی آباد قطب تولید محصولات گلخانه‌ای در هرمزگان
وی گفت: اکنون حدود۴۰۰ هکتار سطح زیرکشت فلفل رنگی،۳۸۰ هکتار گوجه فرنگی، ۸۰ هکتار خیار سبز، ۶۶ هکتار بادمجان و ۲۹ هکتار نیز سایر محصولات از جمله گل و گیاهان دارویی در هرمزگان به کشت گلخانه‌ای اختصاص دارد.
زمان آماده‌سازی و کشت محصولات گلخانه‌ای در استان هرمزگان از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه هرسال است.

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت روز انواع سکه و طلا در بازار +جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • آخرین وضعیت بازار طلا پس از حمله ایران به اسرائیل؛ طلا ۴ میلیونی می‌شود؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلا را ببینید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • اشتغال بیش از ۹ هزار تن در گلخانه‌های هرمزگان