Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی در آرای جداگانه، تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان اصفهان را جریمه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته انضباطی در آرای جداگانه، تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان اصفهان را جریمه کرد.

رای دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران به شرح زیر است: در خصوص تخلفات انتسابی به باشگاههای پرسپولیس تهران و استقلال تهران و بهزاد غلامپور، محمد نادری ، مهدی ترابی، فرشاد فرجی و سید احمد موسوی مبنی بر مداخله اشخاص حقیقی منتسب به هر دو باشگاه در نزاع جمعی ، ورود به زمین مسابقه از سوی بهزاد غلامپور و سید احمد موسوی، بدرفتاری بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی نسبت به یکدیگر و انجام رفتار تهاجمی از سوی مهدی ترابی و محمد نادری در بازی بین دو تیم در تاریخ 24 اردیبهشت ماه و همچنین دیگر تخلفات باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت 6 کارت بازیکنان این تیم و نقض پروتکل های بهداشتی از طریق عدم جلوگیری از حضور تعدادی مازاد بر میزان مجاز افراد در ورزشگاه با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش مقامات رسمی، تصاویر موجود از صحنه درگیری بازیکنان دو تیم با یکدیگر ، دفاعیات ارسالی از سوی هر دو باشگاه، اظهارات و دفاعیات بهزاد غلامپور، محمد نادری، مهدی ترابی و فرشاد فرجی در جلسه کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلفات انتسابی محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد 51 ، 56 ، 58 ، 64 و 117 مقررات انضباطی مصوب 1397 و به لحاظ فقدان سابقه تخلفاتی از سوی نامبردگان و همچنین ابراز ندامت از سوی بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی که از مصادیق ماده 94 مقررات موصوف و جهات تخفیف در میزان مجازات محسوب می شود بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی هر کدام به دو جلسه محرومیت قطعی در مسابقات رسمی و یک جلسه محرومیت تعلیقی و مهدی ترابی و محمد نادری هر کدام به یک جلسه محرومیت تعلیقی و تمامی این افراد و همچنین سید احمد موسوی هر یک به پرداخت مبلغ 750 میلیون ریال و باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ  یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و باشگاه استقلال نیز به پرداخت مبلغ  یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لازم به ذکر است مدت تعلیق تا ابتدای شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر ادامه خواهد داشت و چنانچه در طی این مدت مشارالیهم مرتکب هر گونه تخلفی در این مسابقات شوند مجازات تعلیق شده به همراه مجازات مربوط به تخلف جدید توامان اجرا خواهد شد.رأی صادره قابل اجرا و از حیث محرومیتهای یک جلسه تعلیقی قطعی و نسبت به سایر موارد ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته محترم استیناف می باشد و باشگاههای یاد شده نیز دارای مسئولیت تضامنی در خصوص پرداخت محکومیت نقدی عوامل خود می باشند .ضمناً از رفتار جوانمردانه کریم باقری در دو بازی اخیر تیم پرسپولیس که مانع از بروز حوادث تلخ تری گردید تقدیر و تشکر بعمل می آید.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهزاد غلامپور فرشاد فرجی محمد نادری مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟

ثانیه‌های پایانی نیمه اول ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران در حالی با نتیجه یک بر صفر دنبال می‌شد که رامین رضائیان روی اعتراض به تصمیم حسین ظهیری کمک داور مسابقه و توصیه‌ای که او به مرتضی منصوریان داور مسابقه داشت، با کارت زرد جریمه شد، تا در کنار نتیجه که سپاهانی‌ها به شدت از آن ناراحت بودند، خبر تلخ دیگری هم خیلی زود دست به دست شود و آن هم محرومیت رامین رضائیان از بازی بعدی مقابل پرسپولیس به دلیل ۴ کارته شدن بود.

در واقع شاید اگر سپاهان در بازی بعدی با تیمی غیر از پرسپولیس بازی داشت، محرومیت رامین رضائیان اینقدر مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما بلافاصله بسیاری از رسانه‌ها به آن پرداختند.

پس از پایان مسابقه نیز در نشست خبری از مورایس درباره محرومیت رضائیان در بازی با پرسپولیس پرسیدند که سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد و تاکید داشت که این موضوع باید بررسی شود.

به همین جهت در پایان مسابقه تماسی با رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان داشتیم که او محرومیت رضائیان را تکذیب کرد و بیان داشت که ستاره ملی پوش طلایی‌پوشان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ کارته شده و منعی برای حضور مقابل پرسپولیس در هفته بعدی مسابقات لیگ برتر که پس از برگزاری مسابقات جام حذفی انجام می‌شود، ندارد.

در واقع رامین بسیاری از سایت‌های ورزشی تا پیش از بازی برابر ملوان ۳ کارت زرد به نام رضائیان ثبت کرده‌اند که مقابل پرسپولیس، آلومینیوم و نساجی مازندران بوده است، اما رضا فتاحی می‌گوید مدافع راست سپاهان در مصاف با آلومینیوم که تیم مورایس سه اخراجی داشت و کارت‌های زیادی از سوی وحید کاظمی در این مسابقه داده شد، کارتی دریافت نکرده است.

با این وصف رضائیان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان در انزلی ۳ کارته شد و منعی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

منبع: ورزش سه

tags # رامین رضائیان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم