Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سید جلال حسینی در گفت و گو با فارس در خصوص رای کمیته انضباطی که منجر به محرومیت وی شده اظهار داشت: چرا کمیته انضباطی باید بدون احضار کردن افراد رای صادر کند؟ با چه دلیل محکمی این رای را علیه من داده اند؟ مگر می شود یک نفر را بدون اینکه دفاعیاتش را بشنوند محروم کنند؟ این چه عدالتی است؟

وی افزود: در بازی با سپاهان این همه برای تیم ما مشکل ایجاد کردند اما فقط منتظر هستند دعوایی شود و بدون احضار افراد رای صادر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سالهای اخیر رفتارهای نامناسب با ما شده اما با کسی برخورد نشده است و فقط زورشان به ما می رسد.

مدافع سرخپوشان تاکید کرد: چطور ممکن است کمیته انضباطی از روی فیلم تشخیص دهد که بازیکنی خطاکار است؟ یعنی فقط فیلم و عکس ملاک قضاوت است؟ من تا آخرین لحظه از حقم بابت این رای دفاع و این موضوع را پیگیری می کنم. 

وی در مورد اینکه بابت جدال لفظی با ماموران ضد دوپینگ ظاهرا محروم شده گفت: اصلا مگر از من پرسیدند که ماجرا چیست؟ آن شخص مامور دوپینگ نبود بلکه نماینده فدراسیون بود که تهدید می کرد و به او گفتم کسی با شما کاری ندارد. سوال من این است چرا به کارهای یکسری افراد کاری ندارند و از روی فیلم و عکس ما را محکوم کرده اند.کاش با ادله درست بگویند من بابت چه کاری باید محروم شوم.

کد خبر 602374

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکن محروم و مصدومی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

سپیدپوشان خزر که در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • شوک به استقلال؛ کاپیتان آبی ها رسما محروم شد
  • کاپیتان استقلال محروم شد
  • کاپیتان استقلال هم یک بازی محروم شد
  • فوری: کاپیتان استقلال از بازی تراکتور محروم شد!
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد