Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@07:11:28 GMT

نماز جمعه در تمام شهرستان های استان اقامه می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۲۷۸۵

نماز جمعه در تمام شهرستان های استان اقامه می شود

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام از اقامه نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه در تمام شهرستان های این استان خبر داد.

 حجت الاسلام« محمد صادق پیمایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: بنا براعلام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، آئین عبادی سیاسی و وحدت بخش اقامه نماز جمعه در مناطق مختلف استان  فردا ۳۱ اردیبهشت در شهر ایلام و تمام مناطق استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی با بیان اینکه آیین عبادی و سیاسی ماز جمعه در سراسر استان با حضور حداقلی نمازگزاران و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود، افزود: این آیین فردا در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اقامه می‌شود.
 
 

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام گفت: با توجه به نامه جدید وزارت کشور و ابلاغ جدیدترین دستوالعمل های بهداشتی، تمامی نمازهای جمعه در سطح استان از هفته جاری، مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه مطابق با دستورالعمل های جدید ابلاغی، در مدت زمان و جمعیت های محدود و معین شده بر اساس رنگ بندی شهرها، اقامه می شود.

 

حجت الاسلام پیمایی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، از نمازگزاران خواست نهایت همکاری را با مسئولان برگزاری نمازهای جمعه به عمل آورده و ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، از مهر و سجاده شخصی در نمازهای جمعه استفاده کنند.

 

گفتنی است بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی شیوع کرونا در استان در روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران،چوار، ایوان، ایلام و چرداول در وضعیت نارنجی و شهرستان های مهران، ملکشاهی، بدره و هلیلان در وضعیت زرد قرار دارند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایلام اقامه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی در دیدار با هنرمندان به مناسبت عید نوروز گفت:نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهر محسوب می‌شود و هنرمندان می‌توانند رسالت خود را در ترویج این سنت الهی انجام دهند و منادیان نماز جمعه باشند. حجت الاسلام محی الدینی افزود:استفاده از ظرفیت هنرمندان در حوزه‌های مختلف مانند نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی و ... در میعادگاه نماز جمعه تاثیر خوب و مثبتی دارد. امام جمعه مهریز در این نشست بر تقویت کانون‌های مساجد که متولی آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است تاکید کرد. وی در ادامه به اتحاد و وحدت مردم شهرستان تاکید کرد و بیان داشت:مردم نگاه شهرستانی به این شهرستان با ظرفیت‌های مختلف داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی اعلام انزجار از جنایت صهیونیست‌ها، امروز در اصفهان
  • برپایی سه میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند