Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@20:45:04 GMT

طرح جدید هفته نامه اکونومیست + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۲۸۶۹

طرح جدید هفته نامه اکونومیست + عکس

پربیننده ترین مذاکرات احیای برجام پیشرفت عمده‌ ای داشته است / احتمالا خبر مهمی منتشر می شود تمایل واشنگتن برای بازگشت به برجام / مذاکرات وین باید ظرف ۲هفته آتی به نتیجه برسد بیانیه اتحادیه اروپا درباره جزییات نشست امروز کمیسیون مشترک برجام خبر مهم از کمیسیون مشترک برجام بحرین از بانک مرکزی ایران شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اکونومیست انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر رئیس جمهور به پاکستان گفت: در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

اسماعیلی افزود: مذاکرات هیات‌های عالی ‎ایران و ‎پاکستان نشان داد عزم هر دو طرف، ساختن یک معادله جدید در جهان فرهنگی است تا اتحاد‌های تازه و پایدار در حوزه تمدنی مشترک پدید آید؛ اتحاد‌هایی خلل‌ناپذیر که مبنای آن صرفا منافع کوتاه مدت نیست، بلکه برپایه ستون‌های مشترک هویتی است.

وی همچنین گفت: مذاکرات من با همتای پاکستانی در این فضا به پیشرفت‌های چشمگیری برای اجرای طرح‌های مشترک انجامید که هم اقدامات نمادین و هم تولیدات فرهنگی را دربرمی‌گیرد. نام‌گذاری یکی از مهم‌ترین خیابان‌های اسلام آباد به نام ‎ایران و تولید مشترک سینمایی درباره اقبال لاهوری، بخشی از این کوشش‌هاست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی یک ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم. یکی از محور‌های مذاکرات با همتای پاکستانی نیز، طراحی سلسله‌ای از اقدامات فراگیر در جهت دفاع از ‎فلسطین بود و به چارچوبی قابل اجرا در این زمینه رسیدیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از گسترش همکاری‌های فرهنگی ایران با کشور‌های منطقه خبر داد و گفت: ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه اتخاذ کرده است. از خصلت‌های قومی، قبیله‌ای و زبانی عبور کرده ایم و به سمت تشکیل امت واحده اسلامی در حال حرکت هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد