Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، صحنه ای از درگیری های دربی نود و پنجم، حالا دستمایه اعتراض هواداران پرسپولیس به کمیته انضباطی در شبکه های اجتماعی شده است. مطالبه آنها از انتشار این فیلم دلیل محروم نشدن داریوش شجاعیان است.

پس از اعلام آرای مربوط به درگیری های دربی پایتخت توسط کمیته انضباطی، هواداران پرسپولیس خیلی زود وارد عمل شدند و با انتشار فیلمی در فضای مجازی، نشان دادند که داریوش شجاعیان، هافبک استقلالی ها در یکی از صحنه های درگیری، در حال هل دادن کنعانی زادگان است و حتی دستش را روی صورت او گذاشته و به شکل بدی او را به عقب هل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این صحنه ای که آنها رو کردند مدعی هستند که کمیته انضباطی باید هافبک آبی پوشان را نیز مشمول آرای انضباطی می کرد تا حداقل جریمه ای نیز برای او تعیین می شد.

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، فرشاد فرجی(دو جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی) و مهدی ترابی(یک جلسه محرومیت تعلیقی) بازیکنان بازیکنان پرسپولیسی حاضر در کمیته انضباطی جهت درگیری های دربی نود و پنجم هستند در سوی دیگر سیدجلال حسینی(یک جلسه محرومیت و جریمه ۷۵ میلیون تومانی) و محمد حسین کنعانی زادگان(جریمه ۷۵ میلیون تومانی) و سعید آقایی(یک جلسه محرومیت تعلیقی) نیز نفراتی بودند که برای درگیری در دیدار برابر سپاهان راهی کمیته انضباطی شده بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کمیته انضباطی داریوش شجاعیان دربی پایتخت هواداران پرسپولیس استقلال پرسپولیس داریوش شجاعیان دربی پایتخت کمیته انضباطی هواداران پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش یک جلسه محرومیت کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش دریافتی از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت‌گرفته از سوی سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند، بازیکنان، و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • یک جلسه محرومیت تعلیقی برای حسینی و جریمه نقدی مرادمند و باشگاه استقلال/ محرومیت برای تماشاگران اراکی
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟