Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:39:56 GMT

کتابخانه مرکزی قم تا پایان خرداد ماه افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۳۵۲۳

کتابخانه مرکزی قم تا پایان خرداد ماه افتتاح می شود

سید موسی حسینی کاشانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که پروژه کتابخانه مرکزی از پروژه های مصوب سفر سال ۱۳۸۹ مقام معظم رهبری به قم است اذعان کرد: احداث این کتابخانه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با زیربنای ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و اکنون در مراحل پایانی خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مجموعه شامل زیرزمین مخزن کتاب، سالن مطالعه کودک، دو سالن مجزای مطالعه آقایان و بانوان و همچنین سالن مطالعه نابینایان است، ضمن آن که محوطه پارکینگی هم برای این کتابخانه و با توجه به شرایط خاص ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: کمک هایی برای تجهیز نهایی این کتابخانه انجام شده است، ضمن آن که کتابخانه مرکزی قم یک سالن آمفی تئاتر هم دارد که قرار است با کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تجهیز آن، به عنوان سالن سینما هم مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به این که احداث این کتابخانه در مراحل پایانی خود است اظهار کرد: کتابخانه مرکزی قم تا پیش از پایان خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم فرهنگ سینما کتابخانه مرکزی کتابخانه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام اعضا بر برگزاری متفاوت مراسم امسال در خمین و دیگر شهرستان‌های استان تاکید و برای اعزام ۱۰ هزار و ۵۰۰ زائر برنامه ریزی کردند.

استاندار مرکزی در این جلسه بر برگزاری متفاوت مراسم ارتحال امسال تاکید کرد و برنامه ریزی‌ها در دو بخش محتوایی و لجستیکی عنوان کرد.

مخلص الائمه افزود: کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد، فرمانداران به ویژه فرماندار خمین اهتمام خود را برای برگزاری متفاوت مراسم امسال به کارگیرند.

او ادامه داد: در بسیاری از طرح‌های درون استانی و برون استانی دچار عقب افتادگی هستیم و باید با اختصاص اعتبارات استانی و کمک خیرین این طرح‌ها را به پایان برسانیم.

استاندار مرکزی بر لزوم تکمیل زائر سرای ویژه محرومان در مشهد و اردوگاه‌های سه گانه راهیان نور درجنوب کشور تاکید کرد و از مسئولان و خیران خواست تا با تقسیم کار این طرح‌های مهم را به سرانجام برسانند.

فرمانده سپاه روح الله استان هم در حاشیه این جلسه گفت: تبیین ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام (ره) به نسل‌های مختلف به ویژه جوانان و بازخوانی چهره تاریخی ایشان موضوع مهمی است که باید در برگزاری مراسم‌های ویژه رحلت امام به آن توجه شود.

سردار کریمی افزود: امسال هم تلاش است تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ زائر را راهی مرقد مطهر امام راحل در تهران کنیم.

او از برگزاری اردو‌های راهیان نور در استان هم گفت و ادامه داد: در سال گذشته ۱۳ هزار دانشجو و دانش آموز راهی مناطق عملیاتی جنوب و ۳ هزار نفر نیز راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان اضافه کرد: در سال گذشته ۳۳ هزار نفر نیز دراردو‌های راهیان پیشرفت حضور یافتند.

سردار کریمی گفت: تکمیل ۳ اردوگاه راهیان نور استان در شهر‌های خرمشهر، اهوازو اندیمشک از مصوبات مهم این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • کتابخانه عمومی بزمان تجهیز می‌شود
  • اهدای قرآن نفیس به خط نسخ مغربی به کتابخانه رضوی
  • خبر خوش سخنگوی شهرداری تهران | خانه خبرنگاران خرداد امسال افتتاح می شود
  • سالن‌های جدید سینما آزادی همچنان خارج از مدار؛ افتتاح صوری یا ظرفیت واقعی؟